Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-21, 13:35
Bannlyst
Då börjar det bli dags för första kuren! Målet med denna kur är att öka i Volym och styrka för att sedan köra en deff mot sommaren på efedrin. Ge gärna alla olika sorters råd!

40mg Dianabol, Dag 1-50
40mg Nolvadex, Dag 51-58
20mg Nolvadex, Dag 59-89

Ålder 18-20
Vikt 84-86kg
Längd 188cm

Lite mått.
Armar 38cm
Underarmar 33cm
Bröst 117cm

Ser denna kur bra ut? eller ska jag hellre köra en 20/50 för mindre risk av biverkningar? Har även en lokal kran som säljer 100pack dboll 10mg(thai tior) så då kanske man slipper bli blåst av någon internetförsäljare också! PMA gärna gröna sidor eller skriv här, information om de 'bästa' märkena på dbollar vore också bra att ha i bagaget! Tar gärna emot information av någon som har erfarenhet av Dbollar! Kuren påbörjas någongång nu i slutet av februari. MVH BD
Citera
2011-02-21, 16:10
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDawg
Då börjar det bli dags för första kuren! Målet med denna kur är att öka i Volym och styrka för att sedan köra en deff mot sommaren på efedrin. Ge gärna alla olika sorters råd!

40mg Dianabol, Dag 1-50
40mg Nolvadex, Dag 51-58
20mg Nolvadex, Dag 59-89

Ålder 18-20
Vikt 84-86kg
Längd 188cm

Lite mått.
Armar 38cm
Underarmar 33cm
Bröst 117cm

Ser denna kur bra ut? eller ska jag hellre köra en 20/50 för mindre risk av biverkningar? Har även en lokal kran som säljer 100pack dboll 10mg(thai tior) så då kanske man slipper bli blåst av någon internetförsäljare också! PMA gärna gröna sidor eller skriv här, information om de 'bästa' märkena på dbollar vore också bra att ha i bagaget! Tar gärna emot information av någon som har erfarenhet av Dbollar! Kuren påbörjas någongång nu i slutet av februari. MVH BD
kuren ser bra ut. kanske i högsta laget. 30mg hade räckt.
lokal kran är ju att föredra. dock viktigt du kollar upp märket på dom först?
mvh
Citera
2011-02-21, 17:36
Bannlyst
Ser ut att bli antingen 40/50 eller 30/50, tänkte kolla om någon har tips på hur jag ska fördela doserna under dagarna? 20mg på morgonen och 20 innan träning? om det blir 30 så är det ju svårt att fördela också, eftersom det antagligen är 3x10mg, annars kan det hända att man får nävarna på 50mg som man då fördelar till 25mg. men just nu lutar det faktiskt åt 30/50 (10mg) Thai Tio, ska återkomma med namn på tillverkaren!
MVH
Citera
2011-02-21, 17:42
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ser ut att bli antingen 40/50 eller 30/50, tänkte kolla om någon har tips på hur jag ska fördela doserna under dagarna? 20mg på morgonen och 20 innan träning? om det blir 30 så är det ju svårt att fördela också, eftersom det antagligen är 3x10mg, annars kan det hända att man får nävarna på 50mg som man då fördelar till 25mg. men just nu lutar det faktiskt åt 30/50 (10mg) Thai Tio, ska återkomma med namn på tillverkaren!
MVH
hur du tar dina tabbs spelar ingen större roll. nivåerna jämnar ut dej ändå. kör dom innan träning. o träningsfria dagar på morron o kväll. 20 morron 10 kväll eller allt morron om du är glömsk
mvh
Citera
2011-02-21, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
hur du tar dina tabbs spelar ingen större roll. nivåerna jämnar ut dej ändå. kör dom innan träning. o träningsfria dagar på morron o kväll. 20 morron 10 kväll eller allt morron om du är glömsk
mvh

Så varelse jag väljer 40 eller 30mg i 50 dagar så ska jag ta allt innan träning på träningsdagar och vilodagar 50/50 eller allt på morgon?
tack för bra svar! mvh
Citera
2011-02-21, 18:09
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Så varelse jag väljer 40 eller 30mg i 50 dagar så ska jag ta allt innan träning på träningsdagar och vilodagar 50/50 eller allt på morgon?
tack för bra svar! mvh
japp
mvh
Citera
2011-02-21, 18:13
Bannlyst
härligt då återstår det bara att välja var preppsen skall komma från.
som sagt har ju min lokala kran (Thai Tior) och får 100st för 1000kr. vet att det är dyrt, men utan chans att bli scammad också dvs! men innan jag handlar så tänkte jag kolla efter om någon provat SE-apotekets jinan dboll eller nolvadex 20mg, för isåfall om sidan är grön och preppsen bra grejjer så slänger jag nog en beställning där hellre! mvh
Citera
2011-02-21, 19:33
Medlem
ligermans avatar
styrkestats och träningserfarenhet, kan du inte slänga med det. gärna nån bild också, fast de kanske e som alla andra att man inte kan p.g.a. gaddningar
ser bra ut annars, ja körde 40/50 som förstakur och tyckte de va bra, hade först 30/50 men efter en vecka blev det 40/50. ökade runt 9 kg allt och behöll typ 6 efter pct. de va på sharklabbs batch 115, så ja förstår inte varför alla klagar?
Citera
2011-02-21, 20:04
Medlem
Citat:
härligt då återstår det bara att välja var preppsen skall komma från.
som sagt har ju min lokala kran (Thai Tior) och får 100st för 1000kr. vet att det är dyrt, men utan chans att bli scammad också dvs! men innan jag handlar så tänkte jag kolla efter om någon provat SE-apotekets jinan dboll eller nolvadex 20mg, för isåfall om sidan är grön och preppsen bra grejjer så slänger jag nog en beställning där hellre! mvh

Om jag vore dig hade jag beställt från internet, det finns flera bra shoppar och du blir inte scammad.

1000kr för 100st 10or är riktigt jävla dyrt, på internet kostar det mellan 300-500kr ungefär.

Vad är det för märke på dom?
Citera
2011-02-21, 20:17
Bannlyst
Stats och bilder ska jag lägga med, men det blir då kuren börjar! Har tränat i ca 4-5 år och tränar just nu 5 dagar i veckan, men funderar på att köra 4 dagar eller vad tycker ni!?, ska även lägga mig på en bulk diet men inte något överdrivet då jag funderar på en deff inför sommaren också. Jag kör inge fusk i övningar eller så, för det är så skador händer, så jag kör hellre strikt!

Citat:
Ursprungligen postat av kille_etuna
Om jag vore dig hade jag beställt från internet, det finns flera bra shoppar och du blir inte scammad.

1000kr för 100st 10or är riktigt jävla dyrt, på internet kostar det mellan 300-500kr ungefär.

Vad är det för märke på dom?

Det jag funderar på, har spanat in SE-apot~ jinan 10mg dbol's läste lite om dem också, folk som säger att de är bra, så överväger att lägga en beställning där på 200st 10mg dbol och 32st 20mg nolvadex. Så om någon beställt därifrån innan så får ni gärna gröna här! ju mer gröningar desto fortare kastar jag beställningen!

De min kran säljer vet jag inte märke på just nu.

mvh!
Citera
2011-02-22, 00:36
Medlem
Hemanns avatar
Citat:
Det jag funderar på, har spanat in SE-apot~ jinan 10mg dbol's läste lite om dem också, folk som säger att de är bra, så överväger att lägga en beställning där på 200st 10mg dbol och 32st 20mg nolvadex. Så om någon beställt därifrån innan så får ni gärna gröna här! ju mer gröningar desto fortare kastar jag beställningen!

De min kran säljer vet jag inte märke på just nu.

mvh!

Om du undra vilka sidor som är gröna så knata dig in på https://www.flashback.org/t643586

Där kan du även leta fakta om hur bra vissa tillverkares prepp är.
Citera
2011-02-22, 02:21
Bannlyst
kanske har missuppfattat det hela,men är din plan att deffa rent efter avslutad dboll kur för att flexxa på beach 11?
Om så är fallet känns detta dömt att misslyckas
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in