2004-08-31, 15:48
Medlem
Zengas avatar
Gurgla med bakpulver o vatten!
Citera
2004-08-31, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humpf
Hur sker blekningen hos tandläkaren? Jag har en rotfylld tand som jag blekt ett par gånger hos tandläkaren, men det gör man genom att borra upp tanden och spruta i något medel och det gör man väl rimligtvis inte med friska tänder?

De gör en avgjutning av dina tänder så att de kan göra en skena åt dig, sen får du blekningsgel som du ska lägga i skenan o sova med den varje natt i ca en vecka...ganska jobbigt faktiskt, men det blir fint...
Sen kan du ju bleka med laser eller ngt, säkert mycket enklare...
Citera
2004-09-01, 09:16
Medlem
candygirls avatar
...enda utvägen...

RAPID WHITE BRUSH ON!!
Citera
2004-09-01, 11:50
Medlem
terreces avatar
Vad går det loss på att bleka tänderna hos tandläkaren? Olika metoder? Någon som vet?
Citera
2004-09-01, 11:57
Bannlyst
Detta kanske funkar?

Vitatänder
Citera
2010-07-06, 21:55
Medlem
drbondos avatar
Jag tycker att Deinivit funkar bra.
Citera
2010-11-14, 20:02
Medlem
ql1maxs avatar
Köpte "Colgate MaxWhite ONE" idag som man ska borsta med 2 minuter 3 gånger om dagen!
Har aldrig testat den förut men värt ett försök :P
Kan återkomma om någon vecka med resultat
Citera
2011-06-25, 17:29
Medlem
En tandkräm kan ge viss nyansskillnad och detta kommer från friktion skapad mellan slipmedlet i tandkrämen och emaljen. Detta kallas med andra ord tandvitning och kan som sagt ge en viss förändring.
Vill man bleka sina tänder och man är osäker på vilket resultat man kan förvänta sig bör man besöka tandläkaren alternativt tandhygienisten. Det har dock skett mycket inom området tandkrämer och på senare tid har det även utvecklats "skum" som fungerar som en detergent. Denna tandkräm har fått mycket bra recensioner i framför allt USA och Kanada.
Citera
2011-06-25, 18:30
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamiltons
En tandkräm kan ge viss nyansskillnad och detta kommer från friktion skapad mellan slipmedlet i tandkrämen och emaljen. Detta kallas med andra ord tandvitning och kan som sagt ge en viss förändring.
Vill man bleka sina tänder och man är osäker på vilket resultat man kan förvänta sig bör man besöka tandläkaren alternativt tandhygienisten. Det har dock skett mycket inom området tandkrämer och på senare tid har det även utvecklats "skum" som fungerar som en detergent. Denna tandkräm har fått mycket bra recensioner i framför allt USA och Kanada.

Vad har du för koppling till den sidan? Av dina fyra inlägg på Flashback har du skrivit om dom två gånger.
Citera
2023-02-28, 08:26
Bannlyst
Jag skulle nog säga attt Sensodyn ger vitaste tänderna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in