2011-02-21, 13:06
Medlem
Varför kan jag inte göra tråd i pappaerskorgen? kan göra de överallt förutom där.
varje gång jag trycker på ny tråd kommer detta upp:
PeppaKaKa, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Tillbaka
Logga ut Hem
Citera
2011-02-21, 13:07
Medlem
soulreapers avatar
Papperskorgen är till för trådar som slängs, inga trådar ska postas där.
Citera
2011-02-21, 13:09
Medlem
dkws avatar
Tror det är 100 inlägg och 6 månaders medlemskap innan man kan skriva där
Citera
2011-02-21, 13:09
Medlem
PK är till för trådar som slängs, man ska inte skapa nya trådar där. Den här tråden kommer t.ex hamna i Pk.
Citera
2011-02-21, 13:13
Bannlyst
rookie!

Ingen kan det. Trådarna slängs till PK av mod eller Admin.
Citera
2011-02-21, 13:17
Medlem
Porryhatters avatar
Kolla faq som är där.

"Vad är det här för forum egentligen?
För att få lite struktur har vi beslutat att placera alla låsta trådar här. De finns kvar i referenssyfte och går inte att svara på. En del av de trådar som låstes innan skapandet av detta forum finns dock att hitta i de forum där de ursprungligen postades.

Varför ligger min tråd här?
Läs igenom den efter meddelande från moderator, ingen tråd ska ligga här utan att information givits i tråden. Om det mot förmodan gjorts, kontakta någon av oss som modererar i papperskorgen. Vilka vi är finner du längs ner i detta inlägg.

Jag anser inte att skälen som angavs i tråden duger för att kasta den
Skicka iväg ett välskrivet PM till berörd moderator så kanske det åtgärdas. Oftast är beslut gjorda på starka grunder, men i undantagsfall förekommer det att vi ångrar oss. Även solen har sina fläckar...

Jag har hittat en olåst tråd här, vem ska jag kontakta?
Tanken är god, men det behövs inte. Ingen kan svara på eller skapa trådar. Inte ens moderatorerna - den här FAQ var jag tvungen att posta i ett annat forum och sedan flytta in den. Hänglåsen brukar vi sätta på främst av estetiska skäl...

Jag har hittat ett regelbrott i ett inlägg här, vem ska jag kontakta?
I de allra flesta fall är vi medvetna om regelövertrampen och oftast är det också därför tråden ligger i Papperkorgen. Skulle du mot förmodan hitta någon annons eller ett piratkortsinlägg vore är vi tacksamma om du skickade iväg ett PM till någon av oss som modererar här.

Jag har en fråga som inte besvaras här
Tveka inte att skicka iväg ett PM! Vi besvarar mer än gärna din fråga, såvida den är relevant och frågas på ett vänligt sätt. Eventuellt den och tillhörande svar till här för att sprida kunskapen vidare.

//Pellenez eller WirelessGkit2 "

https://www.flashback.org/t189733
Citera
2011-02-21, 15:52
Medlem
hehe är de så trodde man skrev strunt prat där
Citera
2011-02-21, 15:55
Medlem
isnaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
hehe är de så trodde man skrev strunt prat där

Nej det finns Laidback till för. 200 inlägg och 6 månaders medlemsskap krävs för Laidback.
Citera
2011-02-21, 18:28
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Det kan du visst det.

Gå till valfritt forum, starta en tråd om något helt oväsentligt och så ser du att den efter ett tag hamnar i PK. Dock så kan ingen efter det delta i din diskussion.

Men frågan som jag ställer mig är, varför skulle du vilja det?
Citera
2011-02-21, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Det kan du visst det.

Gå till valfritt forum, starta en tråd om något helt oväsentligt och så ser du att den efter ett tag hamnar i PK. Dock så kan ingen efter det delta i din diskussion.

Men frågan som jag ställer mig är, varför skulle du vilja det?

mod la min tråd där. sen missuppfattade jag de hela om att jag skulle göra tråden där ist. och mitt ärende var om msn problem
Citera
2011-02-21, 21:48
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
mod la min tråd där. sen missuppfattade jag de hela om att jag skulle göra tråden där ist. och mitt ärende var om msn problem

Det skulle dock vara en småkul kreativ bestraffning, endast rättighet att skapa nya trådar i papperskorgen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in