Kolla faq som är där.
"
Vad är det här för forum egentligen?
För att få lite struktur har vi beslutat att placera alla låsta trådar här. De finns kvar i referenssyfte och går inte att svara på. En del av de trådar som låstes innan skapandet av detta forum finns dock att hitta i de forum där de ursprungligen postades.
Varför ligger min tråd här?
Läs igenom den efter meddelande från moderator, ingen tråd ska ligga här utan att information givits i tråden. Om det mot förmodan gjorts, kontakta någon av oss som modererar i papperskorgen. Vilka vi är finner du längs ner i detta inlägg.
Jag anser inte att skälen som angavs i tråden duger för att kasta den
Skicka iväg ett välskrivet PM till berörd moderator så kanske det åtgärdas. Oftast är beslut gjorda på starka grunder, men i undantagsfall förekommer det att vi ångrar oss. Även solen har sina fläckar...
Jag har hittat en olåst tråd här, vem ska jag kontakta?
Tanken är god, men det behövs inte. Ingen kan svara på eller skapa trådar. Inte ens moderatorerna - den här FAQ var jag tvungen att posta i ett annat forum och sedan flytta in den. Hänglåsen brukar vi sätta på främst av estetiska skäl...
Jag har hittat ett regelbrott i ett inlägg här, vem ska jag kontakta?
I de allra flesta fall är vi medvetna om regelövertrampen och oftast är det också därför tråden ligger i Papperkorgen. Skulle du mot förmodan hitta någon annons eller ett piratkortsinlägg vore är vi tacksamma om du skickade iväg ett PM till någon av oss som modererar här.
Jag har en fråga som inte besvaras här
Tveka inte att skicka iväg ett PM! Vi besvarar mer än gärna din fråga, såvida den är relevant och frågas på ett vänligt sätt. Eventuellt den och tillhörande svar till här för att sprida kunskapen vidare.
//Pellenez eller WirelessGkit2 "
https://www.flashback.org/t189733