2011-02-20, 09:03
Medlem
Vad är det med svenska tjejers sjuka kåthet för amerikaner? Ful, svart, mix, dum, våldsam, spelar ingen roll svenska tjejer särar villigt på benen och låter sig knullas sönder när dom tror att någon är amerikan. Inte så konstigt att den hiv smittade iraniern utgav sig för amerikan, han fick knulla nästan vilken svensk tjej när han sa att han var amerikan.
Citera
2011-02-20, 09:23
Medlem
Janos avatar
Tror inte det har så mycket med den Amerikanska nationaliteten att göra. Har nog mer att göra med faktumet att personen i fråga är neger om något
Citera
2011-02-20, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jano
Tror inte det har så mycket med den Amerikanska nationaliteten att göra. Har nog mer att göra med faktumet att personen i fråga är neger om något
Svenska tjejer flyr från negrer om dom inte säger att dom är amerikaner. Finns få svenska tjejer som gillar negrer.
Citera
2011-02-20, 10:41
Medlem
Kreperads avatar
Jag har bara legat med en amerikan en gång. Jag var på längre resa i USA och fanns inget annat att tillgå. Är definitivt ingen drömnationalitet för mig annars
Citera
2011-02-20, 12:07
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreperad
Jag har bara legat med en amerikan en gång. Jag var på längre resa i USA och fanns inget annat att tillgå. Är definitivt ingen drömnationalitet för mig annars
Har inte direkt upplevt att Amerikaner skulle vara någon speciell dröm nationalitet för tjejer generellt. Kan faktiskt bara komma på en tjej som hade en ''amerikan-fetisch'' och hon var vad man skulle kunna beskriva som lite udda och väldigt trashig generellt.
Citera
2011-02-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jano

Då tror du fel. Varifrån kommer alla rom-coms och TV-serrier? Jo, USA.

Sen finns det såklart en hel del tjejer som tänder på svarthet i sig av olika skäl. Bättre då om negern kan prata engelska, för tjejer gillar att prata utriskiska för pratandets egen skull.
Citera
2011-02-20, 15:55
Bannlyst
Gäller både engelsmän och amerikaner. I svenksa familer är de bara glada om dottern knullar en engelsman, för det är status hos oss svenskar. Våra män glor på engelsk fotboll, lyssnar på Beatles och menar på att engelsmän och amerikaner är som Gudar i allt, kvinnorna åker gärna till London för att bo med någon som ofta heter Smith i efternamn, eller USA. Helt rätt TS, i Sverige är det mer status att hitta en engelsk pojkvän än en svensk.
Citera
2011-02-20, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Gäller både engelsmän och amerikaner. I svenksa familer är de bara glada om dottern knullar en engelsman, för det är status hos oss svenskar. Våra män glor på engelsk fotboll, lyssnar på Beatles och menar på att engelsmän och amerikaner är som Gudar i allt, kvinnorna åker gärna till London för att bo med någon som ofta heter Smith i efternamn, eller USA. Helt rätt TS, i Sverige är det mer status att hitta en engelsk pojkvän än en svensk.

Absurt sätt att uttrycka sig på. Hur kan det vara "status" att han en svensk pojkvän i Sverige? Det går inte.
Citera
2011-02-20, 19:55
Medlem
AbstraktKontrasts avatar
Jag som trodde att det var alla Svenskar som var usa-wannabes på något speciellt sätt eller udda.
Citera
2011-02-21, 19:25
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbstraktKontrast
Jag som trodde att det var alla Svenskar som var usa-wannabes på något speciellt sätt eller udda.

Långtifrån alla är det, men som amerikansk man har man hög status bland svenska brudar; eftersom dessa drömmer om att gifta sig med en mångmiljonär av något slag.

Tjejens logik går som följer:

• Man har ju hört att amerikaner är rika, och så är ju dollarn en så pass stark valuta också; så jag tror faktiskt den här killen är miljonär.

• Det måste ju finnas en anledning till att alla manliga porrstjärnor är amerikaner, alltså måste den här killen vara bra i sängen.

• Tjejkompisarna skulle baxna av beundran om jag tog med den här amerikanen till nästa kafferep; jag tror den här killen blir lönsam att göra till pojkvän.

Som sagt, lyckas bara turken eller irakiern hålla masken hela vägen så får han säkert knulla en vanlig tjej genom att spela amerikan. Men är tjejen musikalisk så hör hon på brytningen att han bluffar !
Citera
2011-02-21, 22:05
Medlem
Tänk om man skulle kunna diskutera ett sånt här ämne utan syftet att det måste vara ett bevis på hur hemsk den svenska kvinnan är på ännu ett sätt. Vad trevligt det skulle kunna vara att försöka tänka lite förutsättningslöst istället för att det ska bevisa en tes, och kanske t.o.m. intressant!

Man skulle t.ex. kunna fundera på om främlingar överhuvudtaget kan te sig intressanta för människor ibland. Jag minns en god vän som berättade hur han och några andra stockholmskillar körde igenom en liten ort och stannade till vid korvkiosken, där de ganska snart kom i samspråk med några lokala damer. De lokala herrarna däremot, stod och blängde en bit bort och skickade tydliga, negativa vibrationer åt främlingarnas håll och om jag minns rätt, slutade det hela med att stockholmarna fick ge sig av ganska plötsligt, när damerna började visa ett alltför stort intresse genom att inte vara helt negativa till en liten åktur i bilen.

Det jag funderar på är om det kan vara så att vi har ett intresse biologiskt, för nya gener. Dels är ju människan i och för sig nyfiken av naturen, det är intressant att träffa människor med andra erfarenheter än ens egna, men just det här att det kan finnas en viss attraktion också nästan bara för att det är främmande, varför är det så? När vi levde i familjegrupper, kanske ganska isolerade ifrån andra människor och mer eller mindre släkt med alla på mils avstånd, kan främmande gener ha varit eftertraktade för att blanda ut våra egna, kanske?

Annars har jag själv jobbat på ett amerikanskt företag utan att ha varit intresserad av någon där, så det räcker ju faktiskt inte för alla att det bara är en amerikan. Sorry, alla som sitter och övar på en amerikansk brytning nu.
Citera
2011-02-21, 22:50
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Annars har jag själv jobbat på ett amerikanskt företag utan att ha varit intresserad av någon där, så det räcker ju faktiskt inte för alla att det bara är en amerikan. Sorry, alla som sitter och övar på en amerikansk brytning nu.

Well, hemme i Beverly Hills bruker jag mest gå på private fester, men när jag besöker family i Sverge vill jag gerne gå på krogen. Mest för att prate och dricke med venner, men också för att träffe lite swedish gals. They are so nice !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in