2011-02-19, 19:19
Medlem
Hej!

Ikväll tänkte jag för första gången prova att spela lite poker med riktiga pengar.
Jag har lagt odds och sådant tidigare på Paf så tycker det är ett händigt "bolag".

Jag tänkte sätta in 350:- som sedan blir till euro.
Tycker ni det är smartare att köra med eur eller USD då man får mer USD och mer marker som man kan spela ut mer, eller kvittar det?

Vad ska man börja på för inköps invå om man vill börja lugnt?

Tack för alla tips!
Citera
2011-02-19, 20:02
Bannlyst
Kör dollar NL10
Citera
2011-02-19, 20:11
Medlem
NL10 är för högt för en rulle på 35 euro ... det är ju bara 3 inköp inte för att ja spelar med BRM men du bör nog börja lira NL2 har du a lldrig lirat för riktiga pengar heller kan de va bra å vänja sig ... på sin höjd NL5 tar tid å bygga något men du förlorar inte hela rullen på ett inköp iaf !
Citera
2011-02-20, 00:27
Medlem
Intressantidiots avatar
NL4-5 är lagom. Men jag skulle inte rekommendera PAF, mest för att jag personligen hatar Ongame, vilket jag tror dom kör?
Citera
2011-02-20, 00:31
Medlem
upandcomings avatar
ju lägre du spelar, ju längre varar pengarna. så spela så lågt som möjligt för att lära dig spelet. gl!
Citera
2011-02-20, 00:55
Medlem
Huffpuffens avatar
Håller med föregående talare, NL2 känns rätt helt klart. Dels för bankrullen du har och dels för att du inte spelat så mycket tidigare. Du kommer märka efter X antal tusen händer hur du klarar dig på den nivån. Går det bra och bankrullen ser bra ut kan du ju öka, men till en början tycker jag NL2.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in