2011-02-19, 00:29
Medlem
Nu vill jag inte bryta mot Flashbacks regler.

Jag tror att min fråga är enligt reglerna i detta forum.

Jag har idag Tele2 som leverantör och pratade med dom om 2011 års F1. Dom visste inte om viasat motor sänder alla träningar och kvalificeringar. Är det någon här som har uppgifter på vad dom kommer att sända? Om dom inte sänder allt, är det någon som har tips på hur jag kan göra för att se hela F1 sändningar?
Citera
2011-02-19, 00:34
Medlem
Kan inget lova men sen dom började sända på viasat motor isf tv4 har dom visat allt

Träningar, kval, lopp och diverse annat finns att ladda ner på flera olika motorsporttorrentsidor....
Citera
2011-02-19, 00:34
Medlem
ThinkThanks avatar
Hela förra F1 säsongen visades på viasat motor. De visade alla lopp, träningar och kval. Tror inte det blir någon skillnad i år
Citera
2011-02-19, 00:35
Medlem
Dock med viss fördröjning
Citera
2011-02-19, 00:36
Medlem
DollarMakers avatar
enligt vad jag har hört så sänder Viasat motor allt som förra året
men vill du se så finns ju stream,13 /3 var väl premiär utan Kubica
läste nyss på deras hemsida ,Nuvarande avtal gäller över 2011.
Senast redigerad av DollarMaker 2011-02-19 kl. 00:41.
Citera
2011-02-19, 08:54
Medlem
Jag har ett mixpaket hos Tele2 och vill jag komplettera med Viasat motor så måste jag punga ut 129/mån bara för den kanalen, finns det några billigare alternativ? Kan man köpa det via nätet på något sätt?
Citera
2011-02-19, 10:58
Medlem
DollarMakers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imsol
Jag har ett mixpaket hos Tele2 och vill jag komplettera med Viasat motor så måste jag punga ut 129/mån bara för den kanalen, finns det några billigare alternativ? Kan man köpa det via nätet på något sätt?
det finns som sagt Stream länkar innan tävling som visar kvalificeringar till pole position
och själva tävlingen,väldigt många som streamar
Citera
2011-02-19, 14:13
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DollarMaker
det finns som sagt Stream länkar innan tävling som visar kvalificeringar till pole position
och själva tävlingen,väldigt många som streamar

Kvalet går väl på TV6 som är en gratiskanal, iaf förra säsongen.
Citera
2011-02-21, 02:12
Medlem
Jag har streamat tidigare men kvaliteten är väldigt varierande, ibland utan ljud eller att bilden försvinner under en period.
Citera
2011-02-21, 09:44
Medlem
Ett alternativ för er som inte har ett Viasat abonnemang hemma skulle kunna vara att streama loppen via www.viasatondemand.se. Där finns det möjlighet att antingen köpa enstaka events eller abonnera på olika typer av paket lösningar.
Hoppas att det kanhjälpa några av er här i tråden!

När det gäller täckningen av F1 så är våran ambition att ha precis lika bra täckning som vi hade under föregående säsong!

Mvh Linus Eriksson
Viasat
Citera
2011-02-23, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linus-Viasat
Ett alternativ för er som inte har ett Viasat abonnemang hemma skulle kunna vara att streama loppen via www.viasatondemand.se. Där finns det möjlighet att antingen köpa enstaka events eller abonnera på olika typer av paket lösningar.
Hoppas att det kanhjälpa några av er här i tråden!

När det gäller täckningen av F1 så är våran ambition att ha precis lika bra täckning som vi hade under föregående säsong!

Mvh Linus Eriksson
Viasat

Vet du vad priset för en helgs F1 sändningar kostar? Jag har varit in på Viasats sida men kan inte hitta några priser på enstaka event.
Citera
2011-02-23, 08:28
Medlem
axolotls avatar
Är riktigt sugen på att kolla BBC:s sändningar i år, någon som vet hur man får tillgång till dem? Det enda jag kan hitta på laglig väg i BBC-form är BBC HD Scandinavia, men där lyser all sport med sin frånvaro verkar det som...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in