• 1
  • 2
2011-02-22, 15:56
Medlem
ccsnoks avatar
Nä det går jävlar inte att få till någon vettig bild på detta. Men nu har hela skärmen börjat svajja ordentligt. Lim/silicon måste inhandlas snarast! =)
Citera
2011-02-22, 17:47
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccsnok
Nä det går jävlar inte att få till någon vettig bild på detta. Men nu har hela skärmen börjat svajja ordentligt. Lim/silicon måste inhandlas snarast! =)
Nu vet jag bara att du befann dig i medelhavsmiljö, men här är ett product sheet på spanska som du kan skriva ut.
Om du inte är just i Spanien är det lätt att byta land på samma sida, och även hitta återförsäljare i den provins du befinner dig i.

Det viktiga är att silikonet är adhesivo helt enkelt. Det jag länkar till är både det och värmebeständigt.

Lycka till!
Citera
2011-06-09, 10:49
Medlem
Du ska inte betala ett ruttet lingon om du har varit varsam med datorn och limmet har släppt av sig själv. Det finns ju en anledning till varför vi har tre års reklammationsrätt i Sverige och det är för att företagen inte ska kunna pissa på oss hur som helst. Macbook Pro är ju en dyr premiumprodukt och då ska man definitivt inte acceptera sånt här. Ring till apple och säg att du ska ha det åtgärdat!
Citera
2011-06-29, 23:17
Medlem
Hade samma problem på min dator dvs att skärmen släppte från höljet. Apple har nu uppmärksammat problemet och jag fick hela skärmen utbytt utan kostnad trots att datorn är nästan 3 år gammal. Skulle bara tipsa om detta om det nu skulle vara så att någon annan här har råkat ut för detta eller som känner någon med samma problem.

http://i956.photobucket.com/albums/a...B/DSCN3786.jpg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in