2011-02-18, 23:26
Medlem
Arasones avatar
Helvete. Det där fick mig att rysa till. Jag förstår inte vad som driver dom här personerna. Sitt eget kött och blod. Visst, barn aga är hemskt, men det här, det finns inte ord. Jag undrar vad som pågick i föräldrarnas huvud under den här tiden.
Citera
2011-02-18, 23:35
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beeveel
Helvete! Nån måste ju ha upptäckt något ändå? Fatta vilket jävla liv ungarna lär ha levt..

Edit: Saxat från danska nyheterna och översatt i google translate

Men den översättningen var mest förvirrande (nästan komisk, om det inte vore för det olustiga ämnet)

Citat:
Ursprungligen postat av Arasone
Helvete. Det där fick mig att rysa till. Jag förstår inte vad som driver dom här personerna. Sitt eget kött och blod. Visst, barn aga är hemskt, men det här, det finns inte ord. Jag undrar vad som pågick i föräldrarnas huvud under den här tiden.

Ja, och att både pappan och styvmamman verkar ha varit drivande. Vad är oddsen för det, eller är det bara två sjuka människor som har dragits till varandra?
Senast redigerad av Ja! 2011-02-18 kl. 23:38.
Citera
2011-02-18, 23:41
Medlem
schmuckens avatar
Mja. Jag tror Josef Fritzl vinner, men bara med någon centimeter. Visst att det här är sjukt men det vekrar bara vara fysiskt våld. Jag lägger min röst på Josef.

Annars så är det väldigt synd om barnen. Sinnessjuka hela högen och de har troligen en väldigt mörk framtid. Självmord är väl givet att det kommer ske.
Citera
2011-02-18, 23:46
Bannlyst
Bara att kolla filmen Pusher 2 för att fatta hur illa det är i danmark socialt. Tragisk film och ett tragiskt liberalt folk många gånger dessa tokiga danskar. Man får en slags sannenlig bild med den filmen faktiskt om saker och ting. Landet skiljer sig oerhört från Sverige trots vår släktskap. Jag har varit mycket i Köpenhamn och Danmark, både privat och via jobb.
Citera
2011-02-18, 23:47
Medlem
Happymanwithcats avatar
Det verkar inte framgå ifall barnen gått i skola ?
isf borde någon på skolan märkt skär märken på pojkens arm, eller vad som helst av dessa sjuka saker.
Läste precis "Pojken som kallades det". Tänkte ifall det kunde vara samma här att pappan/mamman var drivande medan den andra var sinneslö/alkoholiserad, trotts allt sannolikheten att två stycken klart psykopater skulle göra detta är mindre än att en skulle utföra övergreppen!

Har träffat många "fega" personer som genomlider när andra gör dumma saker. Är någon slags uppfostran att man ska acceptera andras illgärningar och hålla sig utanför...
Citera
2011-02-18, 23:48
Bannlyst
Att tvinga sin dotter att bli knullad av en häst måste vara bland det sjukaste jag hört. Tänk syskonens skräck av att se vad deras far tvingar deras syster till att göra.
Citera
2011-02-19, 00:04
Medlem
Så jävla sjukt det här hur fan kan man tvinga sin dotter knulla en häst, äta bajs och gräva sin egen grav vilka sjuka föreldrar hoppas de får ett grovt straff eller så kanske de själva vill bli knullade av en häst och gräva sin grav.....
Citera
2011-02-19, 00:06
Medlem
bagarn29s avatar
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...ele-sagen.html
Citera
2011-02-19, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tagz08
Så jävla sjukt det här hur fan kan man tvinga sin dotter knulla en häst, äta bajs och gräva sin egen grav vilka sjuka föreldrar hoppas de får ett grovt straff eller så kanske de själva vill bli knullade av en häst och gräva sin grav.....

Skulle inte bli förvånad om föräldrarna endast döms till nått års fängelse.
Citera
2011-02-19, 00:11
Medlem
servuss avatar
Nio syskon? Det måste vara en dubbel diagnos på föräldrarna. Sossarnas program med sterilisering och hospitalisering av psyksjuka var det ett misstag att avskaffa.
Citera
2011-02-19, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...ele-sagen.html

Fattar inte ett skit av vad dom säger men är det den tjejen som blev knullad av en häst?
Citera
2011-02-19, 00:12
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Fattar inte ett skit av vad dom säger men är det den tjejen som blev knullad av en häst?
"Väninna berättar". Danska är lättare att läsa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in