2011-02-18, 17:46
Medlem
zigenarpacks avatar
I klippet nedan intervjuas en fransk affärsinnehavare och hon menar att det är för många muslimer där hon bor.

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=J1fcgSvu6xM

Skulle en svensk kvinna i ett muslimtätt område i Sverige också kunna bli rånad, våldtagen och få syra kastad på sig om hon uttryckte sig lika rasistiskt? Om detta händer i Sverige skulle du flytta eller skulle du föredra att stanna kvar som kvinnan i filmen?
Senast redigerad av zigenarpack 2011-02-18 kl. 17:56.
Citera
2011-02-18, 17:52
Medlem
Caens avatar
https://www.flashback.org/t1460199
Citera
2011-02-18, 17:57
Medlem
zigenarpacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caen
https://www.flashback.org/t1460199

Denna tråd för en annan diskussion.
Citera
2011-02-18, 18:12
Bannlyst
Jag väntar på den dagen när ideologiska rensningen av islamdyrkare kommer igång. Snart va?
Citera
2011-02-18, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helfyllekille
Jag väntar på den dagen när ideologiska rensningen av islamdyrkare kommer igång. Snart va?

Kan man anmäla sig redan nu?
Citera
2011-02-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zigenarpack
Skulle en svensk kvinna i ett muslimtätt område i Sverige också kunna bli rånad, våldtagen och få syra kastad på sig om hon uttryckte sig lika rasistiskt? Om detta händer i Sverige skulle du flytta eller skulle du föredra att stanna kvar som kvinnan i filmen?

Det händer oprovocerat, varför skulle det inte hända vid rasistiska uttalanden?
Citera
2011-02-18, 23:21
Medlem
Islam tillåter varken andra religioner eller demokrati och när massan muslimer är fler än 50% eller känner sig starka nog då börjar förtrycket mot icketroende vilket bevisats i många länder redan..

Hur långt ska det gå innan folket får nog?

Är det inte dags att bidragsturisterna återvänder snart?
Citera
2011-02-18, 23:23
Bannlyst
Citat:
I klippet nedan intervjuas en fransk affärsinnehavare och hon menar att det är för många muslimer där hon bor.

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=J1fcgSvu6xM

Och så säger muslimer att dom är lika jobbiga som kristna, buddhister och hinduister:S?

Alltså, jag skiter fullständigt hur ni beter er i era länder, men det verkar ju vara så att det är just er religion som förstör för Europa. Jag tycker i alla fall att Islam inte passar Europa, tyvärr. Antingen lämnar man Islam och beter sig som man gör i Europa eller så får man stanna hemma.

Sorry, muslimer, jag gillar inte folk som förstör och utnyttjar andra. Jag kan inte fatta att alla integrerade muslimer faktiskt är på förortsgrabbarnas sida. Ni borde skämmas, jädrans blådårar.

Även om jag inte gillar den vita rasen, måste jag nog säga att denna kvinna har en mycket stark själ, sällsynt idag, jag vill faktiskt säga att jag respekterar henne. Muslimer är inte ett fredsfolk, och egentligen tror jag inte på fem öre att Hinduister är det också. Buddhister är fredliga iaf.

Jag ska flytta ändå, förr eller senare.
Citera
2011-02-19, 13:29
Medlem
GalnaSmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperactivesonic
Även om jag inte gillar den vita rasen, måste jag nog säga att denna kvinna har en mycket stark själ, sällsynt idag, jag vill faktiskt säga att jag respekterar henne. Muslimer är inte ett fredsfolk, och egentligen tror jag inte på fem öre att Hinduister är det också. Buddhister är fredliga iaf.

Vilket land kommer du ifrån då och vilken etnicitet tillhör du?

Vad vet du om buddhister? Det är väldigt vanligt bland outbildade människor att tro att buddhister, det är dom där som går omkring i orangefärgade dräkter. Ja, dom är buddhister, men dom är också munkar, det är inte vanlig buddhism dom sysslar med, det är esoterisk buddhism. Dom är magiker.

Vanliga buddhister är precis som alla andra människor, västvärlden har av någon anledning fått bilden av att esoterisk buddhism på något sätt skulle vara normen, och associerar därför buddhister med buddhistmunkar vilket målar upp en falsk bild av buddhismen som enormt upplyst, fredfull och vis.
Vilket den också är, men det är alla esoteriska grenar av världens religioner.

Men visst, buddhister är väl rätt mycket mer lugna än muslimer då muslimer i stort sett är galna.
MEN, det finns esoteriska muslimer också, sufier, och dom är nog den vettigaste grenen av Islam, men dom är också väldigt sällsynta.

Sufiska tempel har till och med blivit attackerade av talibaner i gränsområden mellan Indien och Pakistan, vilket är riktigt förjävligt då den sufiska grenen av Islam är mycket äldre än grenen talibanerna följer.
Citera
2011-02-19, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GalnaSmurfen
Vilket land kommer du ifrån då och vilken etnicitet tillhör du?

Vad vet du om buddhister? Det är väldigt vanligt bland outbildade människor att tro att buddhister, det är dom där som går omkring i orangefärgade dräkter. Ja, dom är buddhister, men dom är också munkar, det är inte vanlig buddhism dom sysslar med, det är esoterisk buddhism. Dom är magiker.

Vanliga buddhister är precis som alla andra människor, västvärlden har av någon anledning fått bilden av att esoterisk buddhism på något sätt skulle vara normen, och associerar därför buddhister med buddhistmunkar vilket målar upp en falsk bild av buddhismen som enormt upplyst, fredfull och vis.
Vilket den också är, men det är alla esoteriska grenar av världens religioner.

Men visst, buddhister är väl rätt mycket mer lugna än muslimer då muslimer i stort sett är galna.
MEN, det finns esoteriska muslimer också, sufier, och dom är nog den vettigaste grenen av Islam, men dom är också väldigt sällsynta.

Sufiska tempel har till och med blivit attackerade av talibaner i gränsområden mellan Indien och Pakistan, vilket är riktigt förjävligt då den sufiska grenen av Islam är mycket äldre än grenen talibanerna följer.

1. Jag är spansk. Jag har svart hår.

2. Jag skulle hellre ha buddhister här än muslimer, om man var tvungen att välja. Dom får sitta där och meditera och tigga, och istället för att betala skatt kan jag glatt gå och ge dom mat varje dag som dom tigger.

=)
Citera
2011-02-19, 13:53
Medlem
Epeemasters avatar
Jag har sagt det förr och säger det igen.
Det finns inga goda muslimer. Det finns fanatiska muslimer, förvirrade muslimer, förtryckta muslimer, men inga goda muslimer. De före detta muslimerna kan vara goda människor, men då är de ju inte längre muslimer.....
Senast redigerad av Epeemaster 2011-02-19 kl. 13:54. Anledning: Stavfel
Citera
2011-02-19, 13:55
Medlem
the_mechanixs avatar
Citat:
Skulle en svensk kvinna i ett muslimtätt område i Sverige också kunna bli rånad, våldtagen och få syra kastad på sig om hon uttryckte sig lika rasistiskt?
Det är inte muslimer som har rånat, våldtagit och kastat syra på henne, det är araber/andra icke-vita. De kan tro på vilken religion som helst, det är fortfarande inte religionen som är roten till deras beteende utan deras IQ och övriga mentala förmågor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in