Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-18, 17:35
Medlem
Edi Tigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruity
Är det bara jag som blir kåt när någon gasar på som fan när man åker bil? Det är inget adrenalinkick eller så, känner inte samma känsla när jag åker karusell heller utan just när jag åker bil.
Ganska jobbigt när det är någon vän eller familjemedlem som kör. Får man sitta där o bita i läppen och hålla sig från att inte skrika.
OOOOHHHH FYFA******
Jag vill gifta mig med dig fan
Önskar min tjej som dig som blir kåt på motorljudet,farten och hoppas du gillar drift med
Citera
2011-02-18, 17:36
Medlem
Detta skrevs av Lars från övertorneå när han precis hade varit ute med sin nedsänkta 240....
Citera
2011-02-18, 17:40
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RIPSD
Kåt av av någon gasar? Det har jag då aldrig hört om, blir du sådär lite kåt, kåt, eller kåt-kåt?

Haha, med den avataren ser du ut att kunna uppfylla önskan också.
Citera
2011-02-18, 17:47
Medlem
c.sterns avatar
Om du är tjej så är du nog en av dom få som raggare på fullaste allvar kan "pöka".
Tänder du på Ronny & Ragge?
Citera
2011-02-18, 17:55
Medlem
Cregers avatar
vet inte hur sliddjur är funtade i huvudet, men om du blir kåt av att nån accelererar i bilen är det för att du får adrenalin. kanske därför ni blir kåta på "farliga" män med eftersom de är ett jävla stressmoment som gör att ni får adrenalin och det rinner till.

http://www.cracked.com/article_19024_6-factors-that-secretly-influence-who-you-have-sex-with.html

#6 där.
Citera
2011-02-18, 18:10
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykosomatisk
Kom så ska du få känna på gas när jag trampar plattan i mattan på S5:an. 354 ponnys under huven! IiiihihiiIHihihIHii!

354 var väl inget att heja för?

OnT:

TS, Jag tror det har och göra med adrenalinet som pumpas ut i kroppen, eller så kanske det är själva "suget" som får dina blygdläppar att sugas in när man accelererar snabbt.
Citera
2011-02-18, 18:21
Medlem
Talande Huvuds avatar
http://www.youtube.com/watch?v=uDVy4PkLxkU

Vissa av oss män känner detta.
Citera
2011-02-18, 18:25
Medlem
rednandslimys avatar
Finns en brud på ix som tänder på trasiga saab-bilar
Citera
2011-02-18, 18:29
Medlem
Powens avatar
Läste att någon skrev att någon påstod att "alla" tjejer blir kåta när någon gasar. Isf undrar jag varför alla illaluktande volvoraggare misslyckas stort med att få ligga?
Citera
2011-02-18, 18:37
Medlem
QEX13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruity
Är det bara jag som blir kåt när någon gasar på som fan när man åker bil? Det är inget adrenalinkick eller så, känner inte samma känsla när jag åker karusell heller utan just när jag åker bil.
Ganska jobbigt när det är någon vän eller familjemedlem som kör. Får man sitta där o bita i läppen och hålla sig från att inte skrika.

Kan det vara så att du släpper på kontrollen av dig själv och då kommer kåtheten? Alltså att du själv inte har någon kontroll över situationen, utan måste hänge dig bara...
Citera
2011-02-18, 18:42
Medlem
Lejdbanans avatar
Jag får bara en adrenalinkick som inte går att beskriva. Helt underbart. Motorn vrålar som ett jävla lejon och man flyger fram i 180 det är inte illa!
Citera
2011-02-18, 18:44
Medlem
pixxx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongoose
Såklart det är så, det är ju den enda anledningen till att fjortis-raggarna får sina napp.
Flickorna är ju inte ute efter raggarna i fråga utan självklart är det deras sätt att köra dom vill åt.

Äh, dess Volvo 740 lär inte ge nåt brus i mus när dom trycker ner pedalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in