2011-06-20, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muppenro
Hur länge behöver man köa för att komma till inre follan tror ni?
Insläppet är väll vid 16:00, så borde väll 12:00 funka?

Är inte så säker på det faktiskt! Skulle komma några timmar tidigare till kön om jag vore du, om du nu har möjlighet till det såklart
Citera
2011-06-20, 16:37
Medlem
Stjaertsmoers avatar
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=159649

Scott Ians fru sket ut en ånge igår så vi kanske får se honom på Ullevi ändå!
Citera
2011-06-20, 16:51
Medlem
RAUUKJAEVELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=159649

Hoppas hoppas hopps
Citera
2011-06-20, 18:03
Medlem
Citat:
Satan vad jag vill ha Hit The Lights.

http://www.youtube.com/watch?v=jCSXwT6z0Ow

Har redan sett lights så vill hellre se något jag inte tidigare upplevt
Citera
2011-06-20, 21:18
Medlem
Har kollat igenom tråden lite men hittar inget svar på mina frågor så ursäkta om det är reposts.

Hur många timmar innan insläpp är det man brukar få köa utanför Ullevi? Tänkte på att ibland så brukar det vara så att man är tvungen att gå en bit bort för att köa.

Ungefär hur många timmar kommer konserten vara och hur mycket speltid brukar Metallica vanligtvis få på Big 4 spelningar?

Rock on!
Citera
2011-06-20, 21:55
Medlem
Citat:

Tror nog han väljer att vara hemma med ungen ändå. Men ingen skulle fanimej bli gladare än jag om han kommer
Citera
2011-06-20, 22:16
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidysloan
Har kollat igenom tråden lite men hittar inget svar på mina frågor så ursäkta om det är reposts.

Hur många timmar innan insläpp är det man brukar få köa utanför Ullevi? Tänkte på att ibland så brukar det vara så att man är tvungen att gå en bit bort för att köa.

Ungefär hur många timmar kommer konserten vara och hur mycket speltid brukar Metallica vanligtvis få på Big 4 spelningar?

Rock on!

Köar gör vi så länge vi vill. Skulle inte förvåna mig om folk köar redan innan maidenspelningen för att komma längst fram på big 4!

Alla får ungefär en timme var, förutom Metallica som kör drygt två.

Spelordningen är:

Anthrax
Megadeth
Slayer
Metallica.
Citera
2011-06-20, 22:21
Medlem
4 arbetsdagar kvar, sen en mini-semester som kröns med BIG4 på Söndagen.

Jävlar vad jag längtar nu. Såg förresten att det fanns några sittplatsbiljetter kvar
Citera
2011-06-20, 23:02
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Ullevi i all ära, aldrig varit där tidigare men jag är mycket mer taggad på Knebworth-spelningen. Metallica får lira förband åt sig själva helt enkelt.
Citera
2011-06-20, 23:07
Medlem
Klobbs avatar
SVT sänder hela rasket live! Nu är jag lycklig trots att jag inte har biljett!
Citera
2011-06-20, 23:28
Medlem
Citat:
Ullevi i all ära, aldrig varit där tidigare men jag är mycket mer taggad på Knebworth-spelningen. Metallica får lira förband åt sig själva helt enkelt.

Tycker arenaspelningar är häftigare och ger bättre drag i publiken. Ullevi är en fantastiskt fin och hög arena. Grymt mäktigt kommer det att bli
Citera
2011-06-21, 00:03
Medlem
Efter att man spenderat 18 extremt kalla timmar i kön för att säkra en biljett till The Big 4 så hoppas jag verkligen på att det blir bra väder! Det är nu man verkligen känner att man ska se de gamla rävarna! Att bevittna Maiden och The Big 4 på samma helg kommer bli helt underbart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in