2011-06-02, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rargh
Uppdaterar denna lite: Behöver ta mig till Jönköping efter spelningen. Hur gör man det?

Sova på någon random gräsplätt för att sedan på morgonen dra till centralen och kirra tåg/buss, piece of cake!
Citera
2011-06-02, 19:25
Medlem
KPisce89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EET_FUK
Näe blir nog ingen dvd. Det kommer bara att sändas live på SVT. Sedan så kan man ju alltid ladda ner den i efterhand.

Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Tvivlar starkt på det även om det vore grymt. Släpptes ju en Big 4 DVD så sent som i höstas.

Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Har för mig att det kommer att släppas en från deras första USA-show också, men jag är inte säker.

Ja det känns ju synd om de släpper en dvd för första eller en samling av hela turnén. Man vill ju ha från den kvällen såklart. Håller tummarna. Annars blire väl att tanka det sen

Btw tänkte jag höra lite vad folks planer var efter konserten?
Drar alla raka spåret hem eller blir det efterfest i stan?
Citera
2011-06-02, 19:28
Medlem
dazed-and-confuseds avatar
Jag och diverse bekanta kommer självklart ner till Göteborg för detta förnäma evenemang, fan vad stort det ska bli!
Citera
2011-06-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KPisce89
Ja det känns ju synd om de släpper en dvd för första eller en samling av hela turnén. Man vill ju ha från den kvällen såklart. Håller tummarna. Annars blire väl att tanka det sen

Metclub Scandinavia har efterfest på Sticky Fingers så blir nog en sväng dit.
Citera
2011-06-03, 20:57
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KPisce89

Efterfest på tågstationen, tar tåget klockan 6 hem mot stockholm!
Citera
2011-06-03, 21:54
Medlem
1 Månad kvar tills årets bästa jävla dag! Taggad så in i helvete redan, tänker på det nästan varje dag på jobbet.

Ber till gudarna att det inte blir regn, förstörde så jävla mycket på Sonisphere
Citera
2011-06-05, 11:58
Bannlyst
Hade tur som fick tag i hotell.
Hela övriga GBG verkade va total bokad just det datumet
Citera
2011-06-07, 19:41
Medlem
gusteno8s avatar
Hur funkar det när alla lirar?

På biljetten står det 17,30 , samt endast Metallica. Men jag antar att biljetten gäller för alla 4?

Men är 17.30 när Metallica går på? Eller när det första bandet går på?

Kommer nämligen direkt fråm P&L och ska endast se Metallica.
Citera
2011-06-07, 20:36
Medlem
Astrofaess avatar
Man får väl hålla till godo med TV-sändningen. Känns dock lite avigt att Per Sinding-Larsen (stavning?) ska vara nån slags kommentator och programledare, han är väl ett inbitet popsnöre?

Hans kvinnliga bisittare, Linnea Olsson, verkar lyckligtvis ha god smak

http://psl.svt.se/psl/2010/06/10/linneas-basta-pa-sweden-rock-festival/
Citera
2011-06-07, 20:49
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrofaes
Man får väl hålla till godo med TV-sändningen. Känns dock lite avigt att Per Sinding-Larsen (stavning?) ska vara nån slags kommentator och programledare, han är väl ett inbitet popsnöre?

Hans kvinnliga bisittare, Linnea Olsson, verkar lyckligtvis ha god smak

http://psl.svt.se/psl/2010/06/10/lin...rock-festival/

Om du har sett "The Big Rock Show" så är hon urusel. Hennes översättning av Ozzys självbiografi är så dålig så jag ville grina när jag läste den. Men det påminde mig i alla fall varför jag brukar undvika böcker översatta från det engelska språket. Jag kommer defintivt att göra det ännu mer frekvent i framtiden.
Citera
2011-06-07, 22:13
Medlem
Astrofaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Om du har sett "The Big Rock Show" så är hon urusel. Hennes översättning av Ozzys självbiografi är så dålig så jag ville grina när jag läste den. Men det påminde mig i alla fall varför jag brukar undvika böcker översatta från det engelska språket. Jag kommer defintivt att göra det ännu mer frekvent i framtiden.

Jaså, är det hon som har översatt "I am Ozzy"? Brukar inte titta på "The Big Rock Show" av ganska uppenbara skäl men du påstår alltså att hon inte gör sig bra där? Synd, tyckte att hon ändå verkade ha ganska fina preferenser.
Citera
2011-06-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaintee
Sova på någon random gräsplätt för att sedan på morgonen dra till centralen och kirra tåg/buss, piece of cake!
Går inte då jag ska bila till Umeå på morgonen, vill helst hinna sova med familjen nån timma före det!

DÄREMOT kan jag dela min alldeles egna bil med nån eller några tattare som vill till Jönköping efter spelningen om nån bryr sig, vi delar på soppan helt enkelt. PM vid intresse!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in