2011-02-18, 03:25
Medlem
Sweeper80s avatar
När jag jobbade på ett bemanningsföretag så använde vi oss av ett program/hemsida/företag med ett namn som jag inte kommer ihåg, vilket jag nu vänder mig till FB för att söka lista ut.

Jag känner igen namnet när jag hör det och har för mig att företag och tjänsten har samma namn. Det låter andra på företaget, som inte kan programmeringsspråk, gå in och ändra text, osv, på hemsidan.

Detta är jag nu ute efter, nu när jag skall starta ett eget företag, om jag bara kunde finna ut vad det heter nu igen..?
Citera
2011-02-18, 03:43
Medlem
Strawliess avatar
Polypoly?
Citera
2011-02-18, 03:47
Medlem
526s avatar
Joomla?
Citera
2011-02-18, 03:50
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strawlies
Polypoly?

Citat:
Ursprungligen postat av 526
Joomla?

Neh. Inga klockor ringa. Tack ändå.
Citera
2011-02-18, 04:19
Medlem
526s avatar
Drupal
Citera
2011-02-18, 05:30
Medlem
Anycons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Drupal
Ifall det inte var drupal ni använde så tycker jag att du borde testa det, drupal gör det du ville.
Citera
2011-02-18, 08:10
Medlem
Protons avatar
Episerver?
Citera
2011-02-18, 08:11
Medlem
Episerver?
Citera
2011-02-18, 08:59
Medlem
1or11s avatar
Joomla och Dupral som redan nämnts är väl de vanligaste som jag också kan komma på..
Sen finns ju wordpress men det är ju ett snarare nyhets/blogg system dock vet jag folk som byggt söta hemsidor som fyllt sina funktioner även med wordpress.. Dock inget jag skulle göra!

Men sedan finns det ju en uppsjö med onlinetjänster där man reggar sig och betalar/köper ett konto och domän och får online verktyg och mallar för att göra hemsidor.. One.com har något sånt tror jag..

Sen finns denna exempelvis: http://www.hemsida24.se/

Var det något sånt som hemsida 24 eller?

Sen för att fråga bara... Vill du hitta det systemet för att enkelt göra en hemsida till ditt företag eller vill du hitta det för att kunna skapa en sida där samt hela tiden gå in och ändra bilder och dylikt vart efter eller?

Om du bara vill ha en simpel stilren företagssida som inte kräver allt för mycket arbete så kan jag nog känna mig lite snäll och koda och designa en simpel stilren sådan åt dig.. Blir ju dock inte med några admin system eller något avancerat i flash men lovar dig stilrenhet i alla fall.

Lycka till med att hitta vad du söker.

// 1or11
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in