Kreaturen i västvärlden äter kraftfoder och annat industriellt tillverkat krafs. Fullt med hormoner, genetisk modifierade grödor, bekämpningsmedel och säkert ett och annat som är riktigt dåligt för hälsan
Ett exempel för att belysa näringspyramiden. Det går åt 48 000 000 liter vatten för att producera 1000 kg animaliska proteiner/kött. Hur mycket åkerjord och energi vet jag inte men principen är exakt densamma. För varje steg vi går upp i näringspyramiden förlorar man "mellan tummen och pekfingret" 90%. Det må vara vatten, energi, åkermark. Summa kardemumma: vi skulle kunna mätta fler på odlade grödor.
Kreaturen och grödorna är monokulturer. Exempelvis bananerna vi äter är identiska genetiska kopior av varandra. Doles och cichuitas banan sort heter Cavendish. Hur kan annars bli så perfekta. Samma gäller kreatur. Visst är det betryggande kunskap att allt kontrolleras av judarna
Om människosläktet blir upplysta i framtiden kommer dem vara vegetarianer. Jag önskar jag vore det idag. Så jävla svårt när industrin/staten blockerar mig mentalt och utbudsmässigt,.