• 1
  • 2
2011-07-21, 14:45
Medlem
har samma problem, har funkat problemfritt för mig hela tiden, men det började för ca 3-4 dagar sen.

Har provat vanliga internet explorer, Även uppdaterar, fungerar inte heller med firefox. Har även rensat cach minnet och allt men inget funkar.

När jag försöker lägga några bud så står den bara och tuggar men inget händer.
Citera
2011-07-21, 14:45
Medlem
Måste ju vara någe fel på tradera?
Citera
2011-07-21, 17:44
Medlem
Nu vet jag felet det är Avg virusprogrammet som gör att det inte händer ett skit när man budar.
Citera
2011-07-21, 17:51
Medlem
pang olufsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajen101
Nu vet jag felet det är Avg virusprogrammet som gör att det inte händer ett skit när man budar.

Snyggt jobbat Hajen.
Citera
2011-07-28, 22:54
Medlem
Kawakamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajen101

Lyckades du åtgärda problemet och isåfall hur? Sitter i samma sits här, fast med Firefox.
Citera
2011-08-02, 00:45
Medlem
Hej!
Jag hade samma problem fast med Firefox, kunde lägga bud med Chrome. Hittade till slut lösningen via en hemsida. Det är som redan sagt här innan AVG som är problemet.

http://minbebis.com/blogg/baby2011/tradera/

Enl de svar hon fått från Tradera så skall man göra följande (för er som inte pallar gå in o läsa )

Öppna AVG, klicka på LINKSCANNER o därefter så skall man ta bort krysset i rutan som det står ENABLE SURFSHIELD, spara sedan o sen ska allt funka igen. Är du inloggad på Tradera när du gör denna ändringen så kan det hända att du får starta om webbläsaren innan det funkar.

Nackdelen med att man har tagit bort detta krysset är att AVG larmar för att man inte är fullt skyddad.

Hoppas detta hjälper för er alla..
Citera
2012-02-21, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tore1001

Sitter i samma sits och ingen vet någonting. Formaterat om disken och då fungerade det igen. Fast bara ett litet tag. Gjorde en ny formatering med allt vad det innebär. Återigen samma problem.
Löser jag inte detta inom rimlig tid så kommer jag att öppna fönstret och hysta ut burken

Jag mailade tradera, och fick till svar att det kunde vara mitt antivirusprogram som var problemet. Jag avinstallerade det - och mycket riktigt.
Ett tips till er andra som stött på det här problemet. Byt antivirusprogram.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in