• 1
  • 2
2004-08-31, 00:33
Medlem
kermits avatar
Jag har inte snapsat på "Absolut Raspberry".
Har däremot druckit den ihop med lite fruktsoda och ett fruset bär i. Mycket, mycket gott! Det var "mersmak" på den.

Jag sätter tummen upp för "Absolut Raspberry".
Citera
2004-09-02, 15:43
Medlem
har druckit rasperry rent och den är riktigt fin, om man gillar smaken av hallon och sprit förstås.

Kattla
Citera
2004-09-02, 15:55
Medlem
Hönapönas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Absolut brukar dessutom ha lite "stil" på sina prodkukter. De släpper inte en ny smak jämt utan verkar försöka arbeta fram goda saker.

GODA saker??? Absolut peppar måste vara det absolut äckligaste som någonsin joxats fram. Den är verkligen vedervärdig! +o(
Citera
2004-09-02, 16:03
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Men herregud! Hur många smaker skall de göra? Väntar bara på Absolut Ostron, Absolut Sourcream & Onion, Absolut Dill och Absolut Rövsvett...

(nej, jag har inte smakat Raspberry)

Absolut Skäggbiff?
Citera
2004-09-02, 16:03
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hönapöna
GODA saker??? Absolut peppar måste vara det absolut äckligaste som någonsin joxats fram. Den är verkligen vedervärdig! +o(

Den har jag tyvär missat, kanske tur det. Tycker deras Neutrala vodka är en bra vodka, kanske inte bäst men fullgod. Mandarin och Citron är riktigt fina med . Även Currant och Vanilla är goda, om än inte riktigt lika bra som de 2 ovan nämnda. Sen som sagt, Design gillar jag!
Citera
2008-10-22, 00:27
Medlem
Santadunks avatar
Har ni några drinktips på Absolut Raspberry? Jag är kass på sånt, tänkte om det funkade med hallonsoda men det blir nog kaka på kaka av det.
Alla recept är med Absolut Rasberry är varmt välkommna.
Citera
2008-10-23, 00:34
Medlem
Min mamma dricker alltid Bacardi Rass. den är nog lite mildare och lättare att göra drinkar på!
Citera
2008-10-23, 13:26
Medlem
Cantorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santadunk
Har ni några drinktips på Absolut Raspberry? Jag är kass på sånt, tänkte om det funkade med hallonsoda men det blir nog kaka på kaka av det.
Alla recept är med Absolut Rasberry är varmt välkommna.

Jag tycker att Absolut Raspberri ät den mest misslyckade av varianterna och att den inte duger till särskilt mycket.
Att blanda med hallonsoda är nog ingen dum idé alls, blanda lika delar absolut och hallonsoda, gör du den för svag blir det för sött och du tappar smaken av vodkan. Fyll ett drinkglas med is (Fyll!) och häll i blandningen. Servera med torrrostade jordnötter

Vill du vara mer avancerad finns det här receptet på Absoluts hemsida: http://absolutdrinks.com/drink/blood-paradise.aspx
Citera
2008-10-23, 17:29
Medlem
Mortal Sins avatar
har snapsat den vidrig! får sällan kväljningar av sprit men här var det nära. den var inget vidare att gråga på heller.
Citera
2008-10-24, 16:14
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantoras
Jag tycker att Absolut Raspberri ät den mest misslyckade av varianterna och att den inte duger till särskilt mycket.
Att blanda med hallonsoda är nog ingen dum idé alls, blanda lika delar absolut och hallonsoda, gör du den för svag blir det för sött och du tappar smaken av vodkan. Fyll ett drinkglas med is (Fyll!) och häll i blandningen. Servera med torrrostade jordnötter

Vill du vara mer avancerad finns det här receptet på Absoluts hemsida: http://absolutdrinks.com/drink/blood-paradise.aspx
Tack!
Fast jag har svårt att med såna där sidor som ska se hypermoderna och spacade ut. Var hittar man drinktipsen? Finns de ens drinktips för Absolut Raspberry på sidan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in