Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-02-17, 18:07
Medlem
Det här pusslar mig verkligen vill verkligen ha återställningsskivor ifall allt skulle fucka upp sig :/
Citera
2011-02-17, 18:09
Medlem
Harpo.Marxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weidmo
Packard Bell Recovery Management heter det
har också packard bell och köpte en dator för en månad sen med windows 7
körde genom samma program recovery,men fick inte såna meddelanden,blev 3 dvd skivor
som jag skrev recovery dvd 1 ,o.s.v låter konstigt att det skulle vara fel på dina DVD skivor
men testa andra skivor,du har ju recovery filen sparad i datorn i alla fall.
Citera
2011-02-17, 18:10
Medlem
Det funkar väl om jag gör en total diskrensning sen stoppar i en disk som uppgraderar till windows 7 va?
Citera
2011-02-17, 18:35
Medlem
Harpo.Marxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weidmo
Det funkar väl om jag gör en total diskrensning sen stoppar i en disk som uppgraderar till windows 7 va?
oftast när man uppgraderar så har man som i ditt fall en Vista skiva som man stoppar i först
och man raderar alla partitoner och skapar en ny (a) sen formaterar och sen om man har en windows7 skiva och uppgraderar genom denna väg.men som sagt prova andra skivor först
är ju viktigt att man har dessa recovery skivor i framtiden. första bilden så fanns det en flik detaljer
kan du läsa vad det står där..
Citera
2011-02-17, 19:27
Medlem
Okej ska köpa nya dvder imorgon och se om dem funkar, annars får jag väl ta mig till nåt program och försöka lagra filerna.

Har en annan fråga, min kompis skiva han vet inte om det är 32 bit eller 64 bit, jag har 64 bit vista, spelar det någon roll om den skivan är 32 eller 64 bit?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in