2011-02-17, 17:14
Medlem
Som rubriken säger så ska jag ev. köpa ny mobil och skulle vilja ha några tips på vad man kan köpa!
Eftersom jag HATAR dessa touch mobiler så finns det inte i min världsbild att köpa någon sådan skit.
Mobilen ska vara hyfsat stor, inte någon med mini-knappar så man inte vet vad man trycker på. Anledningen till detta är att jag smsar cirka 10 gånger mer än vad jag ringer med mobilen så stora knappar är ett måste.
Skulle också vara bra med ett stort minne då jag lyssnar otroligt mycket på musik så man bara kan lägga in låtarna, och slippa köpa ett nytt minneskort för 400 spänn. Har just nu en Sony Ericsson W595 den har väl 2 gig minne om jag inte minns fel?
Mobilen ska INTE vara typ 20 år gammal, och den ska också ha kamera! haha...japp.

Som sagt, har en Sony Ericsson W595 just nu men den går inte att ladda längre. Kan ladda den till 4-14% sen säger det bara " Laddningsfel, avbryt laddning! ". Den mobilen fungerade perfekt tills den gick sönder...

Så nu behöver jag era tips kära flashbackare! Någon måste ha ett tips på en bra mobil?
Right...?
Citera
2011-02-17, 17:17
Medlem
SlNNERs avatar
Om du smsar mycket är nokia E72 ett bra alternativ, den har hyffsad kamera också
Citera
2011-02-17, 17:17
Medlem
DarthNickes avatar
Även om du hatar dessa Smartphones med touch så borde du iallafall ta en hård titt på Galaxy telefonen, kolla också på dom nyare blackberrys
Citera
2011-02-17, 17:19
Medlem
Knoppys avatar
Samsung Galaxy, men nu är ju det dock en smartphone. Annars borde ju Sony Ericsson w902 finnas ganska billigt nuförtiden? Hade en sån förut, och den var guld värd
Citera
2011-02-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlNNER
Om du smsar mycket är nokia E72 ett bra alternativ, den har hyffsad kamera också

Det är ju förbannat små knappar på den! Man trycker ju ner 5 stycken när man ska försöka trycka på en

Citat:
Ursprungligen postat av DarthNicke
Även om du hatar dessa Smartphones med touch så borde du iallafall ta en hård titt på Galaxy telefonen, kolla också på dom nyare blackberrys

Visst är den vacker... men fan det är touch!

Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Samsung Galaxy, men nu är ju det dock en smartphone. Annars borde ju Sony Ericsson w902 finnas ganska billigt nuförtiden? Hade en sån förut, och den var guld värd

En gammal jävel!
W595 är ju också typ likadan, bara att man fäller upp den... Musikmobiler båda två!
Citera
2011-02-17, 19:05
Medlem
Knoppys avatar
Nja, inte riktigt. Tänkte mer på det att w902 låg väldigt skönt i handen och det gick riktigt lätt att smsa med den, och kameran på 5mp tog förvånansvärt bra bilder. Men visst är den "gammal" :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in