2011-02-17, 02:39
Medlem
Göstas TamPungs avatar
Jag har den senaste tiden åskådat diverse videos på YouTube med den bitvis perversa "artisten" Lilla Lovis. Jag har börjat fundera på vad hon vill säga med dessa alster. Är det enbart en provokation eller är hon en radikalfeminist?
Länkar till videos:
http://www.youtube.com/watch?v=A8NFaeP_LKA
http://www.youtube.com/watch?v=ECJ_XUC4vQk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=TSTDryyt9tk&feature=related
Citera
2011-02-17, 02:42
Medlem
Funderarmusens avatar
hahaha, än vad det är, så är det briljant
Citera
2011-02-17, 02:46
Medlem
CripeNs avatar
Haha typ wtf?
Citera
2011-02-17, 03:19
Medlem
Göstas TamPungs avatar
Nu ville jag ju inte ha WTF eller sådana kommentarer utan ett svar på vad som är meningen med detta. Är det en kvinnlig Eddie Meduza eller ligger det någon råfeministisk agenda bakom detta?
Citera
2011-02-17, 04:25
Bannlyst
Töntigt. Feministisk satir när den är som sämst, och det är den nästan alltid. Jag har förståelse för att de vill bli behandlade med respekt, men deras uttryck är så jävla fånigt. De är antingen arga eller så gör de dålig konst som behandlar ämnet. Jag bedömer kvaliteten, helt opartiskt. Jag skulle gärna se att Lovis sög min kuk med snus i käften, vore kul och lite trevligt. Jag menar allvar, ja.
Citera
2011-03-01, 15:18
Medlem
kissflickans avatar
stor konst! detta är ju både bra och roligt på samma gång. hur ofta händer det? aldrig.
Citera
2011-03-01, 15:34
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Göstas TamPung
Nu ville jag ju inte ha WTF eller sådana kommentarer utan ett svar på vad som är meningen med detta. Är det en kvinnlig Eddie Meduza eller ligger det någon råfeministisk agenda bakom detta?

Maja Asperö Lind heter hon, hon har jobbat på P3 så hon är antagligen både vänsterradikal och tokfeminist då det brukar vara en bra merit om man vill ha jobb där.
Och kollar man på Facebook så är hon inte helt oväntat med i gruppen Feministiskt Initiativ och Feminism.

(Utseendemässigt så påminner hon även om Natacha Stolz, en annan feministisk konstnär som sysslar med fine art...)
Citera
2011-03-02, 10:21
Medlem
Polygons avatar
Nja, skulle detta vara Lilla Lovis?

Maya Frössen är namnet vilket jag även dumpade i den tråden du själv startade igår.
Citera
2011-03-02, 11:16
Medlem
dMobergs avatar
Det var ju svängigt! xD
Citera
2011-03-02, 12:05
Medlem
miloudots avatar
Citat:
...

Eddie Meduza 2.0

Självklart är det frågan om provokation med en stor skopa humor.
Citera
2011-03-05, 23:39
Medlem
Göstas TamPungs avatar
Det låter inte bra det där att det inte är våldtäkt när det är en tös som våldtar.
Det tyder på en radikalfeministisk agenda.
Annars får hon gjärna suga min kuk med en fet pris inlagd.
Senast redigerad av Göstas TamPung 2011-03-05 kl. 23:44.
Citera
2011-03-07, 15:07
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Det låter inte bra det där att det inte är våldtäkt när det är en tös som våldtar.
Det tyder på en radikalfeministisk agenda.
Annars får hon gjärna suga min kuk med en fet pris inlagd.
Min fetstil: Eller exakt tvärtom?

Nja, av det jag sett hittills är jag inte imponerad. Hon utför inga musikaliska stordåd direkt och vad gäller humorbiten så... jag ler lite överseende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in