2014-11-15, 18:35
Medlem
Recores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreeCat
Vakna och kom in i matchen, både du och jag vet vad som gäller. Jag personligen har ingenting emot det här. Alla gör precis vad dom vill, samtidigt vill jag dock upplysa om det är någon vilsen själ där ute som inte vet vad som gäller, kunde inte bry mig mindre!

Vad andra gör kan jag personligen inte stå för, och jag skiter fullständigt i om andra struntar i att betala för sina köp.
Men det stämmer inte överens med min verklighet ialalfall.
Jag har prylar och saker hemma redan, jag behöver liksom inte kläder för kärringar också.

Men klart jag förstår att andra inte betalar för sig.
Men faktum kvarstår ju ändå att det inte står i klartext, och det juridiska säger inte att detta är ett brott.
Tyvärr inte.
2014-11-15, 18:44
Medlem
maaajkels avatar
Tråden har spårat ur helt... Minns att det förut var ungefär 15 skrivna sidor från trevliga människor som dela med sig... Numera får jag förfan tiotals mail från ny användare som inte ens har länkat i utbyte fyfan som om ni skulle förlorat något på att dela med er av sidan...
2014-11-15, 19:01
Medlem
Flera av nya användare som frågar+gamla sprider länkar till oss som kontaktar webbutiker

TACK TILL ALLA ER
2014-11-15, 19:58
Medlem
maaajkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skojabara
Att vara trög tillhör att man parasiterar på andra och vill ha gratis som vissa som går på soc.

Du verkar inte ha någon större iq så du platsar i gänget här

Jag erkänner att du var rolig första 2-3 gångerna, men du är en sån typ som gillar att förstöra för folk / en jag jävligt gärna hade sparkat sönder mellan benen.
2014-11-15, 20:15
Medlem
Citat:
Att vara trög tillhör att man parasiterar på andra och vill ha gratis som vissa som går på soc.

Du verkar inte ha någon större iq så du platsar i gänget här

BARA ATT DU LÄGGER ETT SÅDANT INLÄGGET BEVISAR DIN IQ NIVÅ. . EN IDIOT MED FÖRUTFATTADE MENINGAR SOM INTE VET ETT SKIT!
2014-11-15, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maaajkel
Jag erkänner att du var rolig första 2-3 gångerna, men du är en sån typ som gillar att förstöra för folk / en jag jävligt gärna hade sparkat sönder mellan benen.

Bry dej inte om idioten... Denna människa kan inte må speciellt bra
2014-11-15, 20:18
Medlem
Oj hota med våld det är som folk med för lite iq gör så nu vet du att du hör hemma bland din vänner
här i tråden.Skulle inte tro att du klarar av mig endå
2014-11-15, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tessaladiss
Bry dej inte om idioten... Denna människa kan inte må speciellt bra

Är man idiot för att man tycker det är fel att lura folk på pengar?

Jag är mycket lyckligare när jag stoppar vissa bidragstagare från och stjäla från andra
2014-11-15, 21:21
Medlem
Det roligaste med tråden är att ett antal idioter skickar pm och frågar mig efter länkar,,

Det visar vilken nivå på intelligens många i tråden har..
2014-11-15, 21:23
Medlem
Nä men tydligen är vi soc fall och iq befriade ???

Du vet inte ett skit om någon av oss här eller vägarna vi vandrar så gör dub de du tycker känns bäst för dej å låt oss andra vara

Skicka dina länkar till företagen varsågod men dra igen ditt kakhål gällande vilka du tror dej veta att vi är för som sagt DU VET INTE ETT SKIT !
2014-11-15, 21:26
Medlem
maaajkels avatar
Citat:
Oj hota med våld det är som folk med för lite iq gör så nu vet du att du hör hemma bland din vänner
här i tråden.Skulle inte tro att du klarar av mig endå
Haha jag klarar nog av dig, du är väl säkert nån som klmmer
med sina "grabbar" och förlitar dig på dom haha, åker iaf hem på onsdag så har du vägarna förbi Newcastle så äre ba o slå en pling!
2014-11-15, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tessaladiss
Nä men tydligen är vi soc fall och iq befriade ???

Du vet inte ett skit om någon av oss här eller vägarna vi vandrar så gör dub de du tycker känns bäst för dej å låt oss andra vara

Skicka dina länkar till företagen varsågod men dra igen ditt kakhål gällande vilka du tror dej veta att vi är för som sagt DU VET INTE ETT SKIT !

Som mor till 4 barn borde du föregå med gott samvete,, men nej lär barnen ta på rånarluva och skicka ut dom på stan dom är ej straffmyndiga du är en underbar mor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in