2011-02-16, 10:45
Medlem
Ja så här ser det ut

http://www.youtube.com/watch?v=nMy2cPmyCYc

Fattar verkligen inte att svenskar inte ser att muslimer får mer rätt än Svenskar i detta ''Svenska samhälle''

Men men vad tycker ni egentligen är ni för eller mot ?

Ta bort tråden om ni tkr den är för svag.
Citera
2011-02-16, 11:08
Medlem
Miskatonics avatar
Jag tycker man borde utgå från vem som äger markerna där de vill bygga. Om muslimerna själva redan äger dem så bör det vara fritt fram att bygga, om det är kommunen bör man folkomrösta om vem som ska få köpa den, alternativt dela upp mellan kommuninvånarna (kommuner bör inte äga mark).
Citera
2011-02-16, 11:36
Medlem
TinnManns avatar
Kommunpolitik och -politiker är en cancer som förstör Sverige. Inget förutom agendor, girighet, nepotism och korruption på bekostnad av det goda samhället.
Citera
2011-02-16, 13:14
Medlem
birgerburgers avatar
Byggnadsnämnderna tillåter inte byggnader som kraftigt avviker från den intilliggande arktikturen. Men av någon anledning gäller inte detta moskéer. Hur en moské ska se ut har absolut ingenting med religion att göra, det är en arabisk tradition som passar alldeles utmärkt i arabvärlden! ingen annanstans!
Citera
2011-02-16, 14:00
Medlem
De flesta moskéer utmärker sig inte speciellt från andra byggnader. Det är ett missörstånd att de flesta moskéer har höga minarettorn,d e flesta är små. orkar ej fördjupa mej. Är byggnaden ej helt åt fanders, inte skymmer t ex bostadshus osv så kommer de få bygga.

V ahr religionsfrihet här i landet så länge folk är idiotiska nog att tro på såntö Alltså finns det inga hinder att bygga.

Vem vet kanske blir en snyggers träbyggnad med stor sal ala hembygdsgård kan man komma dit å hyra in sig till släktkalaset!
Citera
2011-02-16, 14:32
Medlem
Religionsfrihet är inget heligt alltigenom , det betyder också att man skall få SLIPPA religion
Citera
2011-02-16, 15:37
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miskatonic
Jag tycker man borde utgå från vem som äger markerna där de vill bygga. Om muslimerna själva redan äger dem så bör det vara fritt fram att bygga, om det är kommunen bör man folkomrösta om vem som ska få köpa den, alternativt dela upp mellan kommuninvånarna (kommuner bör inte äga mark).

Så vem som betalar bygget är ointressant?
Samt vilken predikan som förs där spelar ingen roll?

Det verkar iof som att inte politikerna bryr sig nämnvärt över att det förs en
hat predikning å terror rekrytering i landets moskèr.

Tolerans leder till otolerans, islam skulle jag vilja hävda bryter emot religions friheten då man ej får byta till en annan religion.
Citera
2011-02-16, 16:35
Bannlyst
Citat:

Du har ingen aning om vad du snackar om. Enligt svensk lag får du inte bygga vadsomhelst bara för att du äger marken.
Citera
2011-02-16, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swashplate
Du har ingen aning om vad du snackar om. Enligt svensk lag får du inte bygga vadsomhelst bara för att du äger marken.
Och du har en sämre läsförståelse än en påse skit och borde därför grubbla över vad detta kan betyda "Jag tycker man borde utgå"
Citera
2011-02-16, 16:42
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:

Man får inte ens sätta upp en vindsnurra på sin egen mark i dessa miljötider, utan att det blir ett himla liv och full rusch mellan grannar, kommunpolitiker etc, men sätta upp ett hednatempel och predika att man skall skära halsen av oliktänkande är ju förstås ok?

Vad var det dom kallade det i seinfeldt?
Bizzaro-world.
Citera
2011-02-16, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Och du har en sämre läsförståelse än en påse skit och borde därför grubbla över vad detta kan betyda "Jag tycker man borde utgå"

Utgå eller inte, jag kan utan att använda dåliga ord försöka förklara för dig att du kan inte bygga någonstans bara för att du äger marken. Förstår du nu efter två gånger med samma sak? Om inte be din pappa läsa för dig.
Citera
2011-02-16, 17:19
Bannlyst
Islam bryter mot religionsfriheten i och med att man har DÖDSSTRAFF på att lämna religionen, Islam är den ENDA religionen som har ett sådant straff därför kan man inte jämföra Islam med övriga religioner.

Enligt Koranen så förtjänar en muslim som lämnar religionen döden som straff. Det är barbariskt och därmed bryter Islam mot religionfrihetens princip att man ska vara fri att tro på vad man vill.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in