Jag jobbar också med telefonsex, och ja, det bör få vara lagligt. Vi tar faktiskt en del smällar. För var annars kan du hitta "Lisa 12" och göra så snuskiga saker med henne att R.Kelly skulle få skrämselhicka, göra saker med din "dotter" som skulle få Fritzl att vara Father of the Year. Jag säljer min röst, en fantasi. Vissa vill höra vad du har på dig, andra vill bara höra lite snabbt din röst för att sen fappa vidare själva. Olika fetischer får sina utlopp. Och det är väl bättre att jag föreställer "Lisa 12" än att just Lisa, 12 på hemväg från skolan får utstå det herrn i andra änden har fantiserat om.
Många kunder lämnar avtryck, både hos mig och min partner, som han som ringde på juldagen och sa att han var tomten...

Eller han som ringde på julaftonsnatt och pratade i 5(!!) timmar om sina kläder... Positiva avtryck. Likaså negativa när man får prata om incest och pedofili. De samtalen är svåra för mig att skaka av mig, men jag anser det MYCKET bättre att JAG får ta den smällen än att någon oskyldig 12årig tös för uppleva något jag inte unnar min värsta fiende.