2011-02-16, 17:13
Medlem
I den här tråden finns inside-info om bakgrunden och den riktiga sanningen. I alla fall om man pratar med den ena tilltalade Lina samt med Erik Reinfeldt...(deras versioner är mycket lika varandra)

https://www.flashback.org/t1458696
2011-02-16, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
dennis imeholm och kevin imeholm. det hör man ju direkt vilka bindgalna förstagenerations MENA-turkar det är. svenne-förnamn och snutnamn som efternamn är ett gammalt listigt arabtrick för att lägga dimridåer och lura godtrogna svenskar och ta deras skattepengar/jobb/fruar.

eller också så har vi ett antal debattörer här som är svaret skyldiga, till hur erik reinfeldts asfaltskyss har något att göra med hans faders politik. vi andra väntar tåligt.

De är inte turkar, har en lillasyster som går i Mörbyskolan (där dramat utspelade sig) och Dennis är definitivt inte av svenskt ursprung. Han och hans bror är romer.
2011-02-16, 17:26
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveJobsHora
De är inte turkar, har en lillasyster som går i Mörbyskolan (där dramat utspelade sig) och Dennis är definitivt inte av svenskt ursprung. Han och hans bror är romer.

när kom hans släkt hit? om han är ättling till en som ziggade sig hit för hundra år sen känns det lik förbannat orimligt att göra reinfeldt-kopplingen.
2011-02-16, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteveJobsHora

fram med skolkatalogen och scanna in bilderna på slöddret
eller har vi redan fått fram bild på dem?
2011-02-16, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
när kom hans släkt hit? om han är ättling till en som ziggade sig hit för hundra år sen känns det lik förbannat orimligt att göra reinfeldt-kopplingen.

Deras föräldrar kom till Sverige på 90-talet....
2011-02-16, 17:57
Medlem
Svinhugg85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nissetheking
Det står ju för fan att han INTE kallade den tilltalade för blatte, vad tjafsar ni om?
Jag tjafsar mest om hur illa det är i landet när advokater systematiskt instruerar sina misshandelsmisstänkta klienter att ogrundat påstå att de blivit kallade neger/blatte/kamelryttare (eller annat valfritt epitet) av offret i syfte att mildra den kommande domen. Det anser jag vara ett eländigt beteende, tyvärr säger det en hel del om den samtid vi lever i.
2011-02-16, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarpetolA
Men det är ju det som är roligt. Att en högt uppsatt person inom Sveriges riksdag som värnar om minoriteters rätt i det svenska samhället och tar avstånd från att bekänna svenskar som en etnisk folkgrupp har en son som tydligen är en "dödsknarkarnazistrasist".

Ute och cyklar på fler plan än du tror. Bland annat så sitter ju inte Fredrik Reinfeldt i Sveriges Riksdag. Han leder regeringen.

Då kanske det finns en del andra faktafel...
2011-02-16, 19:13
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Jag blev lite glad faktiskt. Så skönt att denne familj vars far står längst fram och jämt försvarar massinvandringen drabbas.

Men enligt Reinfeldts egna uttalande så är det enda svenska barbariet. Hmmm.... hur var det nu med den saken. Nolla är han.
2011-02-16, 20:37
Medlem
Troks avatar
Jag trodde pojken hade livvakter?
2011-02-16, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trok
Jag trodde pojken hade livvakter?

Även utanför hemmet?
Hoppas du skojar på riktigt, du är ett skämt.
2011-02-16, 23:29
Medlem
När förnekade vår stadsminister överrepresentationen?
2011-02-17, 00:39
Medlem
nissethekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinhugg85
Jag tjafsar mest om hur illa det är i landet när advokater systematiskt instruerar sina misshandelsmisstänkta klienter att ogrundat påstå att de blivit kallade neger/blatte/kamelryttare (eller annat valfritt epitet) av offret i syfte att mildra den kommande domen. Det anser jag vara ett eländigt beteende, tyvärr säger det en hel del om den samtid vi lever i.
Exakt vilken tidsålder hänvisar du till där förövaren inte försökt förmildra sin gärning så mycket som möjligt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in