• 1
  • 2
2011-02-15, 19:52
Medlem
Beror ju p situationen o hur bilderna skulle kunna anvndas sedan. O hur jag skulle upptrda, om det bara r naket eller om det skulle vara porrigt o jag skulle smeka mig sjlv o s. Det senare vill jag inte, sex vill jag ha privat fr mig sjlv o med min kille, men att bara visa sig naken i webcam eller p foto, har jag inget problem med. Skms inte fr min kropp o tycker faktiskt att det r lite eggande att f posa naken.
Citera
2011-02-15, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av at1991
ifall dem pmar dig s r de nt anonymt lngre.. tar max 2 min att f reda p vem det r som sitter p flashback accountet.. men visst de r emot reglerna. men gr ju
Med tanke p att anslutningen krypteras med 128-bitar r det nstintill omjligt fr din del att ''f reda p vem det r som sitter p flashback accountet'' under 2 minuter.

Sledes du inte anvnder dig utav Jaguar.
Citera
2011-02-16, 03:59
Medlem
Dossys avatar
Jajjemen hade jag varit p humr s varfr inte?
Citera
2011-02-16, 17:10
Medlem
Har redan gjort det, flera gnger.
det var inte speciellt fr en person utan det var ungefr 200 tittare, anvnde en sida med live-cam och vem som helst kunde titta p, rtt upphetsande och kul.
Citera
2011-02-16, 18:32
Medlem
Pepsi901s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasty.Ninja
Har redan gjort det, flera gnger.
det var inte speciellt fr en person utan det var ungefr 200 tittare, anvnde en sida med live-cam och vem som helst kunde titta p, rtt upphetsande och kul.

Du borde gra det igen fr oss p flashback
Citera
2011-02-16, 21:12
Medlem
coolaballos avatar
P vilket stt skulle detta ge er sjlvfrtroende? Jag har svrt att tnka mig att alla tjejer man ser p internet gr det pga. sjlvfrtroende, och om dem gr det pga. sjlvfrtroende s tycker jag personligen att det r en vldig dlig id att ka sitt sjlvfrtroende.

Inte fr att killar skulle sakna det, men ni frstr pongen.
Citera
2011-02-16, 21:20
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolaballo
P vilket stt skulle detta ge er sjlvfrtroende? Jag har svrt att tnka mig att alla tjejer man ser p internet gr det pga. sjlvfrtroende, och om dem gr det pga. sjlvfrtroende s tycker jag personligen att det r en vldig dlig id att ka sitt sjlvfrtroende.

Inte fr att killar skulle sakna det, men ni frstr pongen.

Om man fr positiv respons frn den som tittar angende det man visar, kar vl det sjlvfrtroendet?
Som de flesta komplimanger dessutom, inget konstigt med det.
Citera
2011-02-16, 21:32
Medlem
Smelldors avatar
www.omegle.com Cam-versionen. Dr finns det gott om exhibitionister, frmst mn d men ven ngra kvinnor. Bara att stta igng TS.

Och ja, det r klart att det skulle vara kul p det sttet att man fr positiv feedback och att det r lite frbjudet.
Citera
2011-02-16, 21:52
Medlem
WhiteOleanders avatar
Jag har redan visat mig naken i webcam ett flertal(runt 200) gnger, men skulle jag gra det nu? Nja, frmodligen inte. Det r vldigt trevligt fr sjlvfrtroendet sklart, killarna blir ju verlyckliga, men det r tillflligt sjlvfrtroende och jag knner mig alltid smutsig eftert. Aldrig varit srskillt upphetsande heller, fungerar bara som ego-boost.
Citera
2011-02-16, 21:59
Medlem
Amsterdaims avatar
Jag har fan svrigheter med att visa mig cam med klder Mest fr att situationen knns underlig. Har dock gjort det med ett ftal (2-3 personer).

Fick en frfrgan hromdagen om ngon som ville betala fr att se mig i cam, men fy fan. Nej, r i alla fall svaret. Det hade jag inte gtt med p. Hade inte ens gjort det fr min pojkvn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in