Ssong 10 av The Apprentice UK har precis dragit igng. Lord Sugar har precis som de senaste ssongerna hjlp av Nick Hewer och Karen Brady att vlja en vinnare bland 20 kandidater.
Ssong 10 av The Apprentice UK har precis dragit igng. Lord Sugar har precis som de senaste ssongerna hjlp av Nick Hewer och Karen Brady att vlja en vinnare bland 20 kandidater.
Den brittiska versionen r den absolut bsta i denna franchise, tycker den levererar varje ssong (den senaste var ju riktigt bra). Lord Sugar verkar inte ha tappat stinget denna ssong heller, sett dom tv frsta avsnitten. Fr de som fljer denna serie kan det ju vara vrt att pminna om humorshowen "You're fired" som snds direkt eftert dr man driver med deltagarna (den som kt ut gstar programmet).
Lord Sugar r i hgform. Ngon som fljer ssongen? Eller r det jag och sex miljoner britter?
Om senaste avsnittet:
Inte frvnad att Lord Sugar kickade ut tre stycken. Den svarta killen som tycker att han r guds gva till mnskligheten hade dock varit kul att ha kvar ett tag till.
Tycker ssongen r underhllande men kandidaterna mste ju vara dom smsta ngonsin. Man fr ju ta fram skmskudden emellant. Det r verkligen en kontrast mot frra ssongen.
Senast redigerad av oceanwave 2014-10-30 kl. 02:40.
Den nya ssongen med Trumpen knns lite B-betonad jmfrt med tidigare ssonger. Shawn Johnson ser ju dock rtt trevlig ut, hon mste vara en av de yngsta kndisarna som varit med ngonsin gissar jag (22 r). Annars var det mnga jag inte knde igen, nstan alla kvinnorna var helt obekanta fr mig...
Nej, denna ssong var inte ens sevrd. Trumpen verkade mest vilja f allt verstkat s fort som mjligt. Var det 14 pers som kickades ut p 6 avsnitt och 5 minuter?! Trista deltagare, trkiga uppdrag och stressat. Dessutom saknade ovanligt mnga av avskeden logik. Tycker jag.
Dags att skippa kndisarna om amerikanska versionen ska fortg. Blir s frbaskat sockersliskigt med vlgrenheten ocks.
Apprentice UK s11 har precis startat. Som tidigare r Lord Sugar p jakt efter en entreprenr. Karren Brady och Claude Littner (ny fr ssongen) r hjlpredor.
En bra ssong fr Lord Sugar och hans gng. Det brjar dock bli lite av en trend att nstan samtliga deltagare som r kvar i slutet har dliga/veka affrsplaner. Alla utom den slutliga vinnaren blev ju mer eller mindre omjliga att investera i nr man granskade iderna.
Ovanligt sympatiska deltagare detta r, ogillade bara Charleine (och det rejlt).
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!