Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-08-26, 20:27
Medlem
Har en diskussion med min sambo huruvida Michel J Fox lever eller inte..hon påstår att han är död..och jag att han lever..nån som vet??

/lill-lappen
Citera
2004-08-26, 20:28
Medlem
P3tters avatar
han lever..
Citera
2004-08-26, 20:29
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lill-lapp
Har en diskussion med min sambo huruvida Michel J Fox lever eller inte..hon påstår att han är död..och jag att han lever..nån som vet??

/lill-lappen

Högst levande. Han besväras dock av Parkinsons sjukdom.
Citera
2004-08-26, 20:30
Medlem
Bingolikets avatar
Citat:

/lill-lappen
Läste senast att hans Parkinsons var under kontroll och att han lever.
Citera
2004-08-26, 20:30
Medlem
Lassemans avatar
Han har en egen fond tom http://www.michaeljfox.org/
Citera
2004-08-26, 20:38
Medlem
morpheus_s avatar
Citat:

/lill-lappen

Han lever men har lagt ner sin film karriär p.g.a parkinson och jobbar med att få fram pengar till forskningen om sjukdomen.

sista han gjorde lånade ut sin röst i Stuart Little 2
Citera
2004-08-26, 20:48
Medlem
fattonys avatar
ja, parkinsons, synd om en så bra skådis
Citera
2004-08-26, 20:51
Medlem
Max Mavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morpheus_
sista han gjorde lånade ut sin röst i Stuart Little 2
Han håller enligt IMDB på med något just nu, men det verkar vara likt Stuart Little så att han lånat ut sin röst.
Citera
2004-08-26, 21:01
Medlem
langeloos avatar
Han gästspelade på TV-serien Scrubs (2001), läste i en intervju att han inte tyckte det var så svårt att spela en knäpp doktor eftersom han bara behövde vara sig själv för att uppvisa en del tics...(iom sjukdomen alltså).
Citera
2004-08-26, 22:32
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
ja, parkinsons, synd om en så bra skådis

Ja, fördjävligt synd.
När jag var liten pojke så var han min stora filmhjälte i tillbaka till framtiden filmerna.

/Spader
Citera
2004-08-27, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langeloo
Han gästspelade på TV-serien Scrubs (2001), läste i en intervju att han inte tyckte det var så svårt att spela en knäpp doktor eftersom han bara behövde vara sig själv för att uppvisa en del tics...(iom sjukdomen alltså).
Jo det var två bra avsnitt han var med i. Det sistnämnda var ganska sorgligt. Han led väl av något tvångssyndrom, att han måste göra vissa saker som tex gå genom en dörr på ett visst sett flera gånger osv.
Lägg märke till att han ofta har sin hand i vänsterfickan pga sin parkinson, det hade han på de senare avsnitten av Spin City också. Femman visade förresten sista avsnittet av Spin City i repris idag *snyft*
Citera
2004-08-27, 00:34
Medlem
BobbyEkZs avatar
Trist att folk ska åka på parkinson, de gjorde ju även Cassius Clay a.k.a. Mohammad Ali...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in