Tackar för alla era svar!
Jag tänkte på det här med jehovas vittnen, men brukar de plinga på hos enskilda personer i trappuppgångar?? Det bor en hel del yngre i trappuppgången här, men de plingade enbart på hos mig??
Ang fk. Jag ringde till dem idag och dubbelkollade ett ärende jag har hos dem (enbart bostadsbidrag). Men de sa inget om att jag har besök att vänta eller att de vill ha fler uppgifter av mig.
Om det nu var fk som skulle vilja något av mig via den här hembesöket, skulle de ha sagt något till mig i luren då (pratade med dem 3 timmar efter att personerna var på dörren), eller hade de hållit det hemligt till de hade fått tag i mig personligen??
Fk bokar alltså tid med den det berör innan de gör hembesöket?? Jag trodde att de även gör "oanmälda" hembesök?? Fk gör inga besök på helgar alltså??
Humm, hyresgästföreningen är jag inte medlem i så där tror jag inte att de skulle hälsa på, om de nu inte har börjat ragga medlemmar på söndagar?? Jag har heller inga skulder hos varken inkasso eller kronofogden och alla räkningar är betalda!