Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-02-13, 23:12
Medlem
Flippkids avatar
Du får vara in i helvetes snabb och försöka hitta en ny alla hjärtans dag-dejt!
Citera
2011-02-13, 23:18
Medlem
fluss avatar
Du kan ju slänga iväg en tanke till alla patetiska människor som är så super strukturerade att de behöver ett utsatt datum i almanackan för att visa sin kärlek..

Alla hjärtans dag är för människor som fan inte har en hjärna att tänka med, "bara göra som resten i stimmet".
If i say jump you say how high!
Citera
2011-02-13, 23:25
Medlem
karnafexs avatar
Känner väl att jag är i en liknande sits fast jag har inte köpt på mig en massa skit till henne, tänkte skicka ett blommogram till min hjärtas dam men det har nog skitit sig totalt den senaste veckan.. Tur att jag jobbar kväll så att jag slipper tänka allt för mycket på henne imorgon och sparade in ett par kronor på att inte skicka skiten :P
Citera
2011-02-13, 23:26
Medlem
Braekenboegs avatar
Att begråta att man är singel på alla hjärtans dag är väl lite som att begråta att man inte är död under halloween?

OnT: Det här överlever du, fäst dig inte vid det för mycket. Kärlek ska inte tvingas fram av ett datum, är man med någon ska väl varje dag mer eller mindre vara en kärleksfylld sådan? Om inte annat får man invänta att man hittar någon, finns en för alla
Citera
2011-02-13, 23:38
Medlem
fenceteeths avatar
Umgås med dina vänner! Dra ihop ett gäng singlar och dra någonstans och käka/laga mat tillsammans. Prata skit och sänk en vinare.
Citera
2011-02-13, 23:50
Medlem
Bronx1979s avatar
Ser inget skäl till att man inte skulle överleva?

Vakna, kliv upp ur sängen. Grattis.
Alla hjärtans dag har nu börjat, och det kommer att vara som vilken annan dag som helst.
Citera
2011-02-14, 00:04
Medlem
Lignetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfan
Nja är faktiskt tjej, trots mitt lite burdusa ordval förut. Problemet är att presenten består av att kort på han och mig som är ingraverat i en nyckelring i form av ett hjärta (inte lite corny, jag vet). Hm, kanske skulle köra ett alternativt firande där jag bränner upp eländet på bål och förbannar män...

PMa mig din facebook så ser vi om du bor i närheten!
Citera
2011-02-14, 00:39
Medlem
Inget speciellt över huvudtaget med alla hjärtans dag.

Man är lika singel som dagen innan, och dagen efter
Citera
2011-02-14, 01:46
Medlem
DelGriffiths avatar
Det är faktiskt litet roligt att tänka sig alla patetiska singlar, främst kvinnor, som tror att de måste gråta sig till sömns bara för att det är ännu en hitte-på-dag som "Alla Hjärtans Dag"!

Ändock roligare är tanken på alla patetiska par som måste fira ännu en hitte-på-dag som "Alla Hjärtans Dag"!

Senast redigerad av DelGriffith 2011-02-14 kl. 01:48.
Citera
2011-02-14, 01:48
Medlem
Angeliques avatar
Man går ut på krogen och svinar, det är många som gör det och alla är extra desperata och hämningslösa just den dagen. Får du inte ragg är du en mänsklig snigel.
Citera
2011-02-14, 01:50
Moderator
NewDeers avatar
Det är bara ett datum, en dag som alla andra. Kom igen när du sitter ensam utan familj på julafton... Nä, men seriöst - det är väl inget att bry sig om? Skicka ett av de gulliga korten till en kompis om du nu så gärna vill fira den kommersiella skiten
Citera
2011-02-14, 02:11
Medlem
Jag skulle försöka undvika alkohol iaf, alla min känslor ökar rejält efter alkohol (även när jag inte är aspackad).

Jag kommer köra det som så vanlig dag som möjligt, träna, sova, äta gott.

Grymt bra att det är en måndag i år.

Eller min favorit plan, ta valfri drog och må bra!

Edit: Jävla pundare jag verkar som, droger på en vanlig dag.
Senast redigerad av Skrotnisseochhansvanner 2011-02-14 kl. 02:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in