2011-02-13, 20:28
Medlem
Rois avatar
Alla trådar från årets upplaga är (i alla fall vad jag kan se) spårlöst försvunna. Har man beslutat sig för att lägga ner projektet, eller är det något tekniskt som har gått fel?

https://www.flashback.org/f197
Citera
2011-02-13, 20:30
Medlem
danneohs avatar
https://www.flashback.org/f374
Citera
2011-02-13, 20:32
Medlem
Rois avatar
Aha, det ligger alltså under övrigt nu för tiden. Eller har det kanske alltid gjort det?

Kan tycka att det vore bättre ifall man hade det i laidback, eftersom inläggsgränsen gör att det blir mer internt "flasbackigt" än ifall vem som helst kan påverka resultaten.
Senast redigerad av Roi 2011-02-13 kl. 20:35.
Citera
2011-02-13, 20:37
Medlem
danneohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Aha, det ligger alltså under övrigt nu för tiden. Eller har det kanske alltid gjort det?

Minns inte hur det var förr, har för mig att bara resultat lades upp i övrigt medans omröstning + nominering togs i "officiella forumet"

Fast hmm, officiella forumet är ju en undersåtare till övrigt, vet faktiskt inte hur det ligger till, hade själv problem med att hitta awards häromdagen men insåg att jag kunde gå in via impieteer's signatur vilket jag gjorde nu också.

Någon som kan klargöra lite?

Edit: Håller verkligen med om att allt borde tas i LB
Citera
2011-02-14, 17:21
Moderator
impieteers avatar
Det dök upp rätt mycket kritik om att det dels var svårt att hitta när det låg i Laidback och dels att intresset blev får dåligt för jippot när bara "laidbackare" hade tillgång till det. Därför så är det nu i ett eget forum där vem som helst kan läsa (och inloggade medlemmar rösta).

Jag tänkte inte att det faktiskt fanns en och och annan som visste att det fanns ett FB Awardsforum i LB men missade det nya öppna forumet. Nu har jag försökt rätta till det genom att skriva en tråd i det gamla forumet med en länk till det nya forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in