2011-02-13, 18:08
Medlem
C8K4s avatar
Hej!

Jag hånglade med en tjej i förrgår, lite till och från i ungefär 5-6 timmar. Nu svider det jättemycket i strängen under tungan när jag äter/dricker något. Inte minst när jag dricker cola.

Någon som har en bra förklaring på detta?
Citera
2011-02-13, 18:10
Medlem
danneohs avatar
Haha hur jävla långt kör du ner tungan i den stackars flickan? Det kan hända mig när jag går ner på tjejer och då ibland anstränger tungan till max..
Citera
2011-02-13, 18:12
Medlem
beavertands avatar
Kort sträng?
Har samma problem, men brukar inte hända när jag hånglar? Kör du ner hela tungan i halsen?
Citera
2011-02-13, 18:17
Medlem
DiamondNines avatar
Det här har hänt mig ett par gånger, och fett är lösningen! Lägg något riktigt fett, typ smör eller majonnäs under tungan och låt det ligga i typ en halvtimme. Försök att inte svälja det, för då måste du lägga på nytt! Men efter typ en halvtimme borde det inte gör ont längre
Citera
2011-02-13, 18:19
Medlem
Merv.Griffins avatar
Jag tror du gör fel, man behöver inte använda tungan så mycket vid hångel iof 5-6 timmar är ju rätt lång tid så du får nog räkna med lite biverkningar. Nästa gång prova ta 10 min rast varje timme och drick lite vatten.
Citera
2011-02-13, 21:08
Medlem
enfinglasss avatar
Du har nog väldigt kort sträng under tungan. Min var sjukt kort innan jag klippte den. Kunde inte ens trycka upp en snus utan att det skavde.

Gå till läkaren och klipp den, kostade 150 + 300 och läkte på tre dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in