Förr var det vanligt att man drog till krogen på söndagseftermiddagen och käkade och drog några bärs, en perfekt avslutning på helgen. Man landade fint efter en hård helg så att säga... I regel var det inga problem att ta sig upp dagen efter, men visst var man sleten ibland. Men roligt hade man!
Älskar att dricka på söndagar man vaknar upp hos någon brud eller på någon soffa om man har tur. Hittar en 2-3 öl eller liknade drar i sig dem ganska snabbt. Sen flumm pratar man med polarna och drar till badhuset eller liknade. En perfekt av slutning på en hård helg.
I vanlig ordning lite seg på måndag men det funkar. Söndagar är en perfek supadag. Mer relaxed. Kan börja tidig. Smådricka hela dagen tills man kommer hem och vräker i sig mat så slappar i soffan tills man somnar
Snart är det söndag igen. Idag lördag har man så mkt press på att ha roligt. umgås, gå ut. Men imin kan vara väck hela dagen och smådricka.. Är perfekt att börja när man vaknar. Ett par återställare är underbart sen drar man en liten pubrunda i sin ensamhet under dagen
Småsöp litegrann söndagen efter studentfirandet för att avrunda det hela med några utjämnar-öl som jag kallade det Har också hänt en söndag för någon vecka sedan, då blev det lite likör på kvällningen. men någon rutin på det har man ju inte direkt.
Händer väl nån gång ibland att jag tar ett par öl på en söndag om jag går till puben för att se en match eller ser en match live. Men att verkligen supa på en söndag har jag nog bara gjort på festival/fylleresor med polare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!