2011-02-13, 00:21
Medlem
Jag är så jävla trött på trådar där meningen är att tjejor ska svara, men där killars svar poppar upp likt svampar i backen. Jag har varit jättesugen på att i dessa trådar skriva att vi (killar) inte ska svara, men det kan jag ju inte. Exempel: https://www.flashback.org/t336972.

Varför har killar så svårt att hålla tassarna borta? Jag tror själv att de blir så exalterade av att motsatt kön finns på Flashback att de helt enkelt inte kan hålla fingrarna i styr.

/Daniel
Citera
2011-02-13, 00:24
Medlem
För att det här är ett diskussionsforum är alla är välkomna att diskutera. Antar jag.
Citera
2011-02-13, 00:25
Medlem
menslutanus avatar
Är det nån som har tafsat? Vem vare? Vem vare som tafsa på tjejoor

OnT: Skulle vara roligt att veta vilken ratio vi har mellan män/kvinnor här på fb.
Citera
2011-02-13, 00:27
Medlem
UAAs avatar
Detta ämne har vart uppe förr, och kort och gott så kan man dra slutsatsen att det spelar ingen roll.

Vad skulle vitsen vara att bara tjejer får svara? Så länge folk håller sig till topic så är allt som det ska.
Är du som TS endast intresserad av tjejers syn på saken? Läs bara tjejernas inlägg.
Citera
2011-02-13, 00:28
Medlem
Dr.hankeys avatar
Nånting sånt ja.

Kille 1 är kåt
Kille 1 skapar en tråd på fb där tjejerna ska beskriva hur det känns när dom pullar sig själva till orgasm.

Kille 2 hoppar in och hejar glatt på

-
-
-
_
_
___

_____

Kille 55 hoppar in och beklagar sig över att inga sliddjur har dykt upp.

Sliddjur 1 hoppar in och blir genast bombarderad med erotiska frågor om dittan och dattan medan alla pojkar drar i snabeln hemma framför skärmen.

Sliddjur 1 lämnar tråden förskräckt och killarna hoppar över till Amatörporrtråden istället.
Citera
2011-02-13, 00:28
Medlem
Hurrs avatar
För att svara ordentligt så tror jag nog att det beror på att det mest är killar som använder flashback, om 1 av 10 användare är tjejor så är det väl ganska resonligt att 1 av 10 posts är av tjejor

speciellt i ett diskussionsforum fullt av kåta gubbar
Citera
2011-02-13, 00:29
Bannlyst
Man kan aldrig veta om det är en tjej eller kille som gömmer sig bakom ett nick alla gånger så... Man kan säga man är det ena eller andra men vad finns det för garanti?
Citera
2011-02-13, 01:03
Medlem
ugglor-i-mossens avatar
Tror det finns fler tjejer här än ni tror, folk utgår alltid från att jag är kille till exempel.
Vilket jag inte är. Men det spelar ju inte någon större roll vilket man är om man inte är inne på relationstråden då kanske...
Citera
2011-02-13, 01:58
Medlem
Samma sak här: https://www.flashback.org/t1454691. Jag blir fan förbannad på killarna som ska tolka tjejornas inställning/åsikt!
Citera
2011-02-13, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smackdown
För att det här är ett diskussionsforum är alla är välkomna att diskutera. Antar jag.
Men hur kul är det att diskutera med någon som är totalt ovidkommande för ämnet?
Citera
2011-02-13, 02:03
Medlem
Hurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne01
Men hur kul är det att diskutera med någon som är totalt ovidkommande för ämnet?

Dina åsikter om vad som är ovidkommande för ett ämne skiljer sig från andras åsikter om vad som är ovidkommande för ämnet. Om det nu är ett sådan stort problem så skapa en egen tråd och gör en lista på saker som gör dig ledsen och upprörd och undanbe snällt det i tråden.
Citera
2011-02-13, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurr
/.../Om det nu är ett sådan stort problem så skapa en egen tråd/.../
Hehe, ursäkta elak anföring, men det är ju just det jag gjort ju!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in