2011-02-12, 20:44
Medlem
tja flashbackers.

Tappade min macbook pro fr ett par dar sen. Hade som tur var drullefrskring hemma men nu vill trygg hansa att jag ska lmna in datorn fr en specifierat kostnadsfrslag hos en firma. Detta kostar 850 kr har jag kollat upp. Betalar trygg hansa detta eller r det en kostnad fr mig? (de har inte ppet att ringa idag)

Min andra frga r, skrmen r sprucken, chassit r skadat och datorn lter konstigt vid uppstart. Vad r chansen att jag fr ut en helt ny dator versus att dem frsker laga den tror ni? Ngon som varit med om liknande erfarenhet?

Mycket tacksam fr svar
Citera
2011-02-12, 20:53
Medlem
Holamacbolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leader
tja flashbackers.

Tappade min macbook pro fr ett par dar sen. Hade som tur var drullefrskring hemma men nu vill trygg hansa att jag ska lmna in datorn fr en specifierat kostnadsfrslag hos en firma. Detta kostar 850 kr har jag kollat upp. Betalar trygg hansa detta eller r det en kostnad fr mig? (de har inte ppet att ringa idag)

Min andra frga r, skrmen r sprucken, chassit r skadat och datorn lter konstigt vid uppstart. Vad r chansen att jag fr ut en helt ny dator versus att dem frsker laga den tror ni? Ngon som varit med om liknande erfarenhet?

Mycket tacksam fr svar

Tycker ju TH borde st fr de, du ska vl bara behva betala sjlvrisken, det r det enda jag sttt fr nr jag anvnt mig utav drullefrskringen iaf, skulle kolla med dem fr skerhets skull nr du vl kan. Vad det gller din andra frga har jag ingen aning.
Citera
2011-02-12, 21:16
Medlem
sanzadiluss avatar
Citat:
tja flashbackers.

Mycket tacksam fr svar

Det r vl en vanlig kontroll som grs som ska g p sjlvrisken, man ska vanligtvis inte betala ngonting utver det.
Citera
2011-02-12, 21:21
Medlem
Det borde Trygghansa st fr.
Annars kan du ju alltid ringa dom.
Citera
2011-02-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karvozhort
Annars kan du ju alltid ringa dom.

Citat:
(de har inte ppet att ringa idag)

Citera
2011-02-12, 22:17
Medlem
tack fr alla svaren! d vet jag lite utgngslge och att jag ska st p mig imorrn nr jag ringer att det ska g p sjlvrisken om det blir oklart. fan, hoppas inte det tar r och dar att f det fixat/ny bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in