Vet ej riktigt vars jag ska lägga den här tråden men det handlar om windows sa la den här!
Nu är det så att jag har ett nedladdat version av Windows vista ultimate, vet inte vars skivan är eller någonting sådant. Och nu har jag en äkta version Windows 7 Home premium. När jag ska installera Windows 7'an så kommer det "your windows is not compatible.." På grund av att man kan inte upgrade från ultimate till home premium.
Vet inte hur jag ska göra för att få 7'an installerat, det går inte att göra en custom install heller ( att ta bort hela windows), vet ej varför men det går inte..
är det en stationär dator så gör du så här ( du trycker i skivan osså när den är i så startar du om datan och trycker på F8 tills det kommer upp en liten ruta där det står floppy disk eller nått sådant där osså väljer du att starta med cd/dvd osså enter osså blir det svart osså står det vill du starta med cd/dvd osså är det bara trycka enter osså kör du omformatering )
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!