• 6
  • 7
2004-09-17, 17:41
Medlem
jag är helt klart för idén.
Roger P vet att loppet är kört för hans del, inga kläder i världen kan längre göra honom attraktiv
2004-09-18, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
jag är helt klart för idén.
Roger P vet att loppet är kört för hans del, inga kläder i världen kan längre göra honom attraktiv

som tidigare sagt; roger p kan ju sitta och diskutera vilken flanellskjorta som får ölkaggen att se manligast ut... finns något för alla smaker.
2004-09-18, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axelpaxel
som tidigare sagt; roger p kan ju sitta och diskutera vilken flanellskjorta som får ölkaggen att se manligast ut... finns något för alla smaker.

jo, men den disskutionen har han nog gärna med sig själv.
2004-09-18, 01:11
Medlem
Citat:
jo, men den disskutionen har han nog gärna med sig själv.

borde finnas nån annan på forumet som är som honom...
2004-09-18, 01:13
Medlem
Citat:
borde finnas nån annan på forumet som är som honom...

ska vi göra ett odds på det?
2004-09-18, 01:23
Medlem
Citat:
ska vi göra ett odds på det?

nu börjar vi komma väldigt OT, men vi skyller det på brist på kommentarer från admin/2, något som känns väldigt konstigt då de med säkerhet har läst denna tråd...

är ju så många medlemmar, finns det killar som chockad å m_a_r borde det finnas en till roger p nånstans, men visst, vad säger du om en öl på att det kommer vara flera som debatterar flanellskjortor i ett ev. modeforum? att uthämtas vid exempelvis en fb-träff...
2004-09-18, 01:39
Medlem
Citat:
nu börjar vi komma väldigt OT, men vi skyller det på brist på kommentarer från admin/2, något som känns väldigt konstigt då de med säkerhet har läst denna tråd...

är ju så många medlemmar, finns det killar som chockad å m_a_r borde det finnas en till roger p nånstans, men visst, vad säger du om en öl på att det kommer vara flera som debatterar flanellskjortor i ett ev. modeforum? att uthämtas vid exempelvis en fb-träff...

ingen fulöl bara, kör till!
2004-09-18, 01:52
Medlem
Citat:
ingen fulöl bara, kör till!

bra, en grej måste vi lägga till bara, om det inte blir nått modeforum, stryks allt då?
2004-09-18, 02:00
Medlem
Citat:
bra, en grej måste vi lägga till bara, om det inte blir nått modeforum, stryks allt då?

då bjuder vi varandra på varsin öl
2004-09-18, 12:01
Medlem
Citat:
då bjuder vi varandra på varsin öl

sounds good to me...
2004-09-18, 14:39
Administrator
admins avatar
Det finns f.n. inga planer på ett mode-forum.
Vi brukar starta forum när vi ser en efterfrågan, och framför allt när ämnet ligger i linje med Flashbacks filosofi. (Jag vet, vi bör skriva ner vad detta är, och jag lovar, det kommer).

Ge mig ett 30-tal trådar i ämnet, som redan idag diskuteras på Flashback, så ska jag ompröva mitt beslut och se ifall det finns utrymme för en sådan diskussion. Tills vidare blir mitt svar nej på den punkten.

Grundfrågan är nu besvarad, varför jag tillåter mig att låsa tråden.

mvh.
admin
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in