Flashback bygger pepparkakshus!
2011-02-12, 12:17
Medlem
Har haft min bil stående på Hästskogatan i Tannefors några månader i tron om att man kunde stå där hur länge som helst. Bileländet är avställt. Nu fick jag iaf en p-böter för att man tydligen bara får stå där i 24 timmar. Mycket lustigt med tanke på att jag stått där i fyra månader.

Nåväl, någon som känner till någon bra gratisparkering i Linköping?
Citera
2011-02-12, 17:09
Medlem
underworlds avatar
Alla parkeringar med bara ett P-märke är 24 timmar under vardagar och helgen fri. Så ska du vara laglig får du ställa dig på egen tomt. Har du ingen polare/jobb/familj som har någon plats där bilen kan dumpas?
Citera
2011-02-12, 20:34
Medlem
Rubber.ducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av povidon
Har haft min bil stående på Hästskogatan i Tannefors några månader i tron om att man kunde stå där hur länge som helst. Bileländet är avställt. Nu fick jag iaf en p-böter för att man tydligen bara får stå där i 24 timmar. Mycket lustigt med tanke på att jag stått där i fyra månader.

Här kan du ställa bilen utan att någon klagar att den stått för länge Hägerhällsvägen 31
582 72 LINKÖPING

http://www.hards.se/
Citera
2011-02-13, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av povidon

Bara vänta en vecka då så kommer det väl en röd liten lapp på bilen där du uppmanas att flytta på den och annars flyttas den av kommunen och du får en trevlig liten faktura hemskickad.
Citera
2011-02-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubber.duck
Här kan du ställa bilen utan att någon klagar att den stått för länge Hägerhällsvägen 31
582 72 LINKÖPING

http://www.hards.se/

Ja. Det är ett jättebra ställe. Att jag inte tänkte på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in