2015-02-07, 21:22
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Åsa var nog INTE den kvinna som tvångsdrogtestades av SvT ...
Nej, självklart inte, hon är ju meteorolog/väderpresentatör. Den som drogtestats är programledare.
Citera
2015-06-08, 20:32
Medlem
Figzys avatar
Åsa var riktigt sexig i dagens Rapport.
Tight, mörkgrå dräkt som framhävde hennes stora meloner.
Hon ser även ut att ha färgat håret.
Citera
2015-06-08, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Åsa var riktigt sexig i dagens Rapport.
Tight, mörkgrå dräkt som framhävde hennes stora meloner.
Hon ser även ut att ha färgat håret.
Håller verkligen med dig. Har inte lagt märke till denna gudabenådat vackert formade människa innan, men drog verkligen blicken från laptopen så jag googlade på namnet och hittade denna tråden.

Precis perfekt kropp, enligt mig. Fantastiskt vackra, kvinnliga former. Rena motsatsen mot det kraftigt anorektiska benranglet Clara Törnvall (på Kulturnyheterna) som är äcklig och klär sig i pojkkläder. Åsa däremot har både en extremt kvinnlig kropp (med stora meloner, vilket långt ifrån alla har begåvats med bara för att de har vackra former på resten av kroppen) och framhäver som tur är gärna den med hjälp av tajta och kvinnliga klänningar.
Citera
2015-06-08, 22:37
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Åsa är den person jag alltid misstänkt är berusad på TV, men mer på sätt som påminner om tabletter+alkohol och dålig information om dessas gemensamma egenskaper.

Det är bara vinprovaren Bengt Frithiofsson som slår henne. Han är alltid på luren tidigt på morgon och jag avundas honom skarpt att på något vis ingår i hans jobb. Creds till honom som lyckats i livet.
Citera
2016-08-08, 10:35
Medlem
fredrikdenstores avatar
Trevligt att Åsa är tillbaka igen i rutan efter semester. Uppträder i sin blåa överdel, där hennes byst tydligt framhävs och brottas om utrymmet. Hon verkar väl medveten om sina fysiska fördelar.
Senast redigerad av fredrikdenstore 2016-08-08 kl. 10:40.
Citera
2016-08-11, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Trevligt att Åsa är tillbaka igen i rutan efter semester. Uppträder i sin blåa överdel, där hennes byst tydligt framhävs och brottas om utrymmet. Hon verkar väl medveten om sina fysiska fördelar.

Har du inte sett samma sak som jag, nämligen att hon har gått ner i vikt och
det rejält ? Kan hon ha hårdtränat, inspirerad av kollegan Pia Hultgren, som har
riktigt bra maratontider i sitt CV ?
Citera
2016-08-19, 20:03
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore

Man får säga att hon har tagit sig som meteorolog. Det här är väl skvaller om mig, men min haka ramlade ned när jag såg henne häromdagen.

Det vart ett ögonblick av, vad ska jag nu fästa ögonen på så att resten av familjen inte märker att jag reagerade

Ser att hon är född 69, så man kan kanske se fram emot närmare 20 år av det här. Kanske orsak till att betala licensen?
Citera
2016-10-03, 00:23
Medlem
La märke till denna porriga MILF på 19.30 vädret ikväll, shit vilka rejäla lökar hon verkar ha där under blusen! Riktigt trevlig att vila ögonen på Hon har nåt lustigt för sig med talet där hon liksom sluddrar till lite ibland har jag märkt men hursomhelst en riktigt fin MILF.
Citera
2016-10-03, 17:14
Medlem
Moltas666s avatar
Har aldrig tänkt på det tidigare men visst ser hon lite ballögd ut (vindögd på svenska) när man ser henne rakt framifrån? Ögonen pekar inte riktigt åt samma håll.

http://www.svt.se/vader/vara_meteoro...sa-rasmussen-1
Senast redigerad av Moltas666 2016-10-03 kl. 17:51.
Citera
2016-10-03, 18:01
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Har aldrig tänkt på det tidigare men visst ser hon lite ballögd ut (vindögd på svenska) när man ser henne rakt framifrån? Ögonen pekar inte riktigt åt samma håll.

http://www.svt.se/vader/vara_meteoro...sa-rasmussen-1
Det står såhär i texten:

Dold talang: Använder bara ett öga i taget.

Jag tror att svaret finns där i citatet ovan. Jag har själv en kompis som är lite lätt vindögd/skelögd/vad det nu än heter och hon har ett dominant öga. När hon tittar är det i princip bara ett öga hon ser bra/tydligt med. På något sätt kan hon växla mellan vilket öga som står i fokus eller vad man ska säga. Växlas öga och man vill se bättre med det andra, då flyttas också ögonen. Jag har fått det förklarat för mig av min väninna en gång i tiden, men det är väl lättare för de som har det så att själva förklara.
Citera
2016-10-03, 18:18
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Det står såhär i texten:

Dold talang: Använder bara ett öga i taget.

Jag tror att svaret finns där i citatet ovan. Jag har själv en kompis som är lite lätt vindögd/skelögd/vad det nu än heter och hon har ett dominant öga. När hon tittar är det i princip bara ett öga hon ser bra/tydligt med. På något sätt kan hon växla mellan vilket öga som står i fokus eller vad man ska säga. Växlas öga och man vill se bättre med det andra, då flyttas också ögonen. Jag har fått det förklarat för mig av min väninna en gång i tiden, men det är väl lättare för de som har det så att själva förklara.

Där har vi förklaringen på Åsas märkliga ögon...
Citera
2017-04-11, 07:03
Medlem
fredrikdenstores avatar
Ojoj! Vilka honungsmeloner hon har. De kämpar verkligen om utrymmet under den blåa blusen som hon har på sig idag. Wow!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in