Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-08-25, 18:09
Medlem
tollds avatar
Hej!

Jag tänkte pryda min lägenhet med en akayaffisch och mig själv med en akayt-shirt. Jag gjorde en beställning och postade pengarna enligt instruktionerna.
Detta var väl en drygt 3 veckor sedan. Fyra på sin höjd. Men någon t-shirt eller poster har jag inte sett till. Inte heller har jag fått något svar på mina mail.

Har jag blivit trickad? Någon som beställt där och vet hur lång tid det brukar ta? Surt att bli av med 280 bagis.

Var god låt tråden vara kvar här då ingen i något annat forum lär kunna svara.

Tack på förhand!

//Tolld
Citera
2004-08-25, 19:23
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tolld
Hej!

Jag tänkte pryda min lägenhet med en akayaffisch och mig själv med en akayt-shirt. Jag gjorde en beställning och postade pengarna enligt instruktionerna.
Detta var väl en drygt 3 veckor sedan. Fyra på sin höjd. Men någon t-shirt eller poster har jag inte sett till. Inte heller har jag fått något svar på mina mail.

Har jag blivit trickad? Någon som beställt där och vet hur lång tid det brukar ta? Surt att bli av med 280 bagis.

Var god låt tråden vara kvar här då ingen i något annat forum lär kunna svara.

Tack på förhand!

//Tolld

3 veckor är väl inte så lång tid?
han har väl inte kollat sin mejl eller nått skulle jag tro.
Citera
2004-08-25, 22:25
Medlem
Technicals avatar
Mailade engång, han svarade efter en dag
Citera
2004-08-25, 23:57
Medlem
Du behöver nog inte vara orolig för en blåsning.
Tog ca: 5 veckor innan jag fick det jag hade beställt.
(Antar att det beror på hur många andra projekt som är i rullning).
Citera
2004-08-26, 00:10
Medlem
tollds avatar
Det var betryggande svar. Jag är nog för otålig för att beställa hos privatpersoner.

Men det är klart, när man skickar pengar som orekommenderat brev vet man aldrig.

Tack så mycket!
Citera
2004-08-27, 23:19
Medlem
blackie_lawlesss avatar
Ingen risk för oro, som sagt. Han är förmodligen på resande fot i detta nu.
Citera
2004-08-29, 02:41
Bannlyst
Jag beställde en t-shirt för en vecka sen. Det blir en överskning när den kommer! =)
Citera
2004-08-29, 12:36
Medlem
Jag har beställt grejor där 2 gånger samt fått stickers utskickat ett antal gånger. Inga problem alls.
Citera
2004-08-31, 20:50
Medlem
emilGs avatar
har också beställt... tror det tog en vecka att få t-shirt och stickers.
Citera
2004-09-01, 21:19
Medlem
tollds avatar
Mm, det verkar som att det både kan gå snabbt och långsamt. Men det gör ju inte så mycket då jag i alla fall fått reda på att mina pryls är påväg! Nu får vi bara hoppas att t-shirten passar, jag brukar ju ha allt från medium till xl......
Citera
2004-09-02, 12:23
Medlem
Jag postade mitt brev här om dagen.. i slutet på förra veckan tror jag.. eller i början av den här. Kommer inte ihåg.
Citera
2004-09-03, 03:59
Medlem
samma här... grejerna kom efter en månad...no ripp off....akay e nog bara busy...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in