2011-02-11, 21:17
Medlem
LiLWizs avatar
Hej mods,

Jag betvivlar inte att ni inte gör ert jobb, ni gör det bra för det mesta och jag brukar inte klaga men nu måste jag säga till.

Tråden gällande "Dopingrazzior på gym i Stockholm" har spårat ur totalt i en diskussion om hur vida doping är OK eller ej.

Ingen mod har vad jag sett varit inne i tråden och ens bemödat sig att säga till folk att hålla den diskussionen någon annan stans.

Tråden behöver akut-mod, tack på förhand!
2011-02-11, 22:22
Medlem
epost72s avatar
Vore det inte en bra idé att rapportera tråden till att börja med?
Snarare det än att starta en tråd om bristande moderering i FB-delen, mest en tanke bara.
2011-02-11, 22:37
Medlem
LiLWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Vore det inte en bra idé att rapportera tråden till att börja med?
Snarare det än att starta en tråd om bristande moderering i FB-delen, mest en tanke bara.

Jag kan inte lista ut hur man rapporterar en hel tråd, däremot har jag rapporterat OT-inlägg, eller inlägg som jag anser är OT.

Mer än så kan jag inte göra, men du får gärna informera mig hur jag ska rapportera en hel tråd!
2011-02-11, 22:42
Medlem
epost72s avatar
På samma sätt som du rapporterar enstaka inlägg, du rapporterar förstainlägget och skriver ett litet meddelande i rutan. Denna tråd har spårat ur.

Jag förstår inte själva problemet, har du svårt att slappna av?
2011-02-11, 22:45
Medlem
LiLWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
På samma sätt som du rapporterar enstaka inlägg, du rapporterar förstainlägget och skriver ett litet meddelande i rutan. Denna tråd har spårat ur.

Jag förstår inte själva problemet, har du svårt att slappna av?

Svårt att slappna av? Nu fattar jag inte riktigt?

Jag försöker bara lyfta en tråd till en nivå som TS hade som ändamål, vad har det med mig och avslappning att göra?
2011-02-11, 22:51
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiLWiz
Svårt att slappna av? Nu fattar jag inte riktigt?

Jag försöker bara lyfta en tråd till en nivå som TS hade som ändamål, vad har det med mig och avslappning att göra?

Det stora problemet stavas med två bokstäver H Ä så fort en mod tar tag i tråden så kommer problemet att lösas.

Vad jag menar är att du kan uppmärksamma moderatorerna i berörd del genom att rapportera tråden/förstainlägget. Det har långt mycket bättre genomslagskraft än att starta en tråd här eftersom det inte alls är säkert att berörda mods ser denna tråden.
2011-02-11, 23:12
Moderator
^Eazs avatar
Hejsan,

Som moderator i forumdelen, så har jag moddat den tråden, dock inte idag (har haft fullt på jobbet) + mycket att fixa hemma idag, vid första rundan så raderade jag bortåt 100 inlägg, det är även ett modmeddelande i tråden (dvs ett meddelande som visas när man postar inlägg.).

https://www.flashback.org/sp28799179

https://www.flashback.org/sp28800338

Att folk är idioter och inte läser detta är något som för stå för dessa herrar och damer.

Jag låser tråden nu, kommer gå igenom inlägg imorgon, radera, dela ut tillsägelser etc.

Mvh
^Eaz/Moderator i doping
2011-02-12, 15:49
Medlem
core_s avatar
Som sagt, sådant bör i första hand tas via RP då berörda mods får en större chans att göra något åt det

Låst
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in