2011-02-11, 12:56
Medlem
kolits avatar
Jag är så fruktansvärt trött på att bli nedskjuten av vart en tjej jag pratar/chattar/träffar, jag vet inte vad jag gör eller varför tjejer alltid måste vara så jävla hårda i sina dissar. Det sliter fan sönder mitt självförtroende och bara läggs på en hög av sår. Nu senast, testade att skriva in mig på en dejtingsajt bara för att se om man man kunde lära känna någon trevlig tjej, men nej även om jag har snackat med tjejen i 2 månader och vi har ungf. så mycket gemensamt som är möjligt så slutar det med att hon dissar mig och jag vet inte varför?!

Jag är så på gränsen till att hänga mig att jag fan inte vet vart jag ska ta vägen, jag är helt normal kille som verkligen inte kan få någon att tycka om mig, Detta har gjort att jag bara blir mer och mer cynisk jag föraktar alla som är lyckliga för tydligen så vill inte de jävla övre makterna att jag ska få vara glad. Jag trodde verkligen att den senaste tjejen skulle vilja träffas och hitta på något men inte fan vill ödet det utan jag ska vara ensam, less och förtvivlad bara väntandes på min död.

eller ett annat exempel ifrån en diss i verkligheten där jag inte ens hade tänkt att stöta på henne, var på gymet ser en tjej i kanske 19-24 års åldern (jag är 19) går fram och säger "hej,hur går det?" helt vardagligt menat, och vad säger hon då jo:"hade jag ens velat fundera på att prata med någon som du så hade jag gjort det..", jag själv bara står där som ett frågetecken.

Och om tjejer inte är elaka när jag pratar med dem så ömkar de mig ist. som att jag vore invalid eller något, Vad jag än säger, vad jag än gör så vill inte en enda jävla tjej prata med mig eller ha med mig att göra i en större utsträckning och snaran dras bara hårdare åt och klumpen i halsen kommer fan upp.

jag är ingen dålig eller tråkig människa, så snälla någon kan nån förklara för mig vad fan jag ska göra..
Citera
2011-02-11, 12:57
Medlem
kolits avatar
visste inte vart jag skulle placera det då den är både relationer och samlevnad och psykiska problem så mod får rätta mig om jag har fel.
Citera
2011-02-11, 13:03
Bannlyst
Sluta göra detta:

Stöta på uppblåsta nollor som tror de är speciella och gå på de som är trevliga och ödmjuka

Sluta ta dig själv på allvar och börja tramsa mer. Svara tjejen så som hon gjorde, så säg; "OK" och skratta lite och kontra med "härligt med social kompetens" och gå vidare.

Dejtingsidor är för loserbrudar. De sitter där i flera år och hittar inget ändå för de har något fel i skallen när de dissar alla 50 mail de får per dag. Ändå är de singlar, vilket säger mycket. Leta IRL istället.

Slutligen; ragga hårt på 50 brudar och var ingen jävla mes utan lite kaxig på ett sjysst sätt, En av dessa 50 kommer du att få knulla. Kanske kärlek sen uppstår.
Citera
2011-02-11, 13:04
Medlem
TheBoots avatar
Har du själv några ideer om varför du alltid blir dissad? Några teorier?
Citera
2011-02-11, 13:05
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolit
eller ett annat exempel ifrån en diss i verkligheten där jag inte ens hade tänkt att stöta på henne, var på gymet ser en tjej i kanske 19-24 års åldern (jag är 19) går fram och säger "hej,hur går det?" helt vardagligt menat, och vad säger hon då jo:"hade jag ens velat fundera på att prata med någon som du så hade jag gjort det..", jag själv bara står där som ett frågetecken.

Jo, sånt har hänt mig också. Jag vet inte om jag signalerade något eller om tjejerna bara var bitches.
Citera
2011-02-11, 13:09
Medlem
kolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Har du själv några ideer om varför du alltid blir dissad? Några teorier?
Om det är tjejer ifrån staden där man bor så kan väl anta att man har något negativt sagt om sig ifrån andra, det är väl en ganska uppenbar grej jag tänker på, utseende mässigt har jag fått höra ifrån tjejer att jag är söt, alltså skulle jag väl kanske ge mig själv en 5-6 på 10 skalan så jag är inget monster om det är det du menar?

Jag kan vara lite seg ibland när jag ska prata med tjejer men jag låter aldrig en konversation bara dö ut, jag försöker alltid öppna nya ämnen och lyssnar så jag är bra på att prata, jag är inte fet/smal utan helt normal byggd har ett BMI på 18 % t ex, väger 76 kg/182cm lång. Kläder så är jag inte helt moderiktig men jag har aldrig på mig mjukisbyxor/jogginbrallor och en äcklig t-shirt när jag är ute utan jag är kör oftast typ skjortor och jeans eller liknande så den är också ganska casual.

Som jag skrev innan jag vet verkligen inte varför jag har 100% felmarginal oavsett vart jag hittat tjejen.
Citera
2011-02-11, 13:11
Medlem
TheBoots avatar
Kan säga så mycket att det finns inget som får en tjej att springa fortare än en kille som behöver henne. Du vill få henne att behöva dig, vilja ha dig. Var lite ignorant, men utan att ta avstånd eller vara direkt otrevlig. "Han kan komma att bli ännu ett svin, men jag vet inte än" - där nånstans vill du ligga. Där nånstans är bra att ligga genom ett helt förhållande. Åtminstone kk-förhållanden. Du förblir intressant. Piskan och moroten. Gärna lite extra av piskan
Citera
2011-02-11, 13:11
Medlem
SilentBleedings avatar
Citat:
Jag är så fruktansvärt trött på att bli nedskjuten av vart en tjej jag pratar/chattar/träffar, jag vet inte vad jag gör eller varför tjejer alltid måste vara så jävla hårda i sina dissar. Det sliter fan sönder mitt självförtroende och bara läggs på en hög av sår. Nu senast, testade att skriva in mig på en dejtingsajt bara för att se om man man kunde lära känna någon trevlig tjej, men nej även om jag har snackat med tjejen i 2 månader och vi har ungf. så mycket gemensamt som är möjligt så slutar det med att hon dissar mig och jag vet inte varför?!

Jag är så på gränsen till att hänga mig att jag fan inte vet vart jag ska ta vägen, jag är helt normal kille som verkligen inte kan få någon att tycka om mig, Detta har gjort att jag bara blir mer och mer cynisk jag föraktar alla som är lyckliga för tydligen så vill inte de jävla övre makterna att jag ska få vara glad. Jag trodde verkligen att den senaste tjejen skulle vilja träffas och hitta på något men inte fan vill ödet det utan jag ska vara ensam, less och förtvivlad bara väntandes på min död.

Och om tjejer inte är elaka när jag pratar med dem så ömkar de mig ist. som att jag vore invalid eller något, Vad jag än säger, vad jag än gör så vill inte en enda jävla tjej prata med mig eller ha med mig att göra i en större utsträckning och snaran dras bara hårdare åt och klumpen i halsen kommer fan upp.

jag är ingen dålig eller tråkig människa, så snälla någon kan nån förklara för mig vad fan jag ska göra..

Försök inte jaga kärleken... Den kommer av sig själv. Det är det bästa jag kan komma med just nu.
Tjejer kan ha en tendens att vara otrevliga mot killar som är jävligt på alldeles i början.
Citera
2011-02-11, 13:16
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Om det är tjejer ifrån staden där man bor så kan väl anta att man har något negativt sagt om sig ifrån andra, det är väl en ganska uppenbar grej jag tänker på, utseende mässigt har jag fått höra ifrån tjejer att jag är söt, alltså skulle jag väl kanske ge mig själv en 5-6 på 10 skalan så jag är inget monster om det är det du menar?

Jag kan vara lite seg ibland när jag ska prata med tjejer men jag låter aldrig en konversation bara dö ut, jag försöker alltid öppna nya ämnen och lyssnar så jag är bra på att prata, jag är inte fet/smal utan helt normal byggd har ett BMI på 18 % t ex, väger 76 kg/182cm lång. Kläder så är jag inte helt moderiktig men jag har aldrig på mig mjukisbyxor/jogginbrallor och en äcklig t-shirt när jag är ute utan jag är kör oftast typ skjortor och jeans eller liknande så den är också ganska casual.

Som jag skrev innan jag vet verkligen inte varför jag har 100% felmarginal oavsett vart jag hittat tjejen.

Jag menar faktiskt ingenting Vill bara känna till dina egna teorier eftersom du känner dig själv bäst. Du kanske är för intresserad då? Glöm allt du sett på Hitch. Det där med ett lyssnande öra biter inte på tjejer i din ålder. Nån farbror Sven typ. Gå med hakan upp i vädret bara, så kommer de samlas under den.
Citera
2011-02-11, 13:16
Medlem
kolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentBleeding
Försök inte jaga kärleken... Den kommer av sig själv. Det är det bästa jag kan komma med just nu.
Tjejer kan ha en tendens att vara otrevliga mot killar som är jävligt på alldeles i början.
jag jagar inte kärleken, jag vill bara få lite respons/uppskattning någon gång oavsett om det är i form av en KK/flickvän whatever. Men det är just det jag vete fan om det verkligen kommer komma för desto fler gånger jag får något riktigt elakt i ansiktet så gör det att jag blir mer och mer anti förhållanden och allt som hör där till, t ex min social kontakt med folk börjar bli mindre och mindre och jag vill inte vakna upp när jag är 30 och vara helt ensam och bo i en sunkig 1:a utan några planer för dagarna. Och det är just något sådant jag är rädd att utvecklas till om det fortsätter i denna riktningen..
Citera
2011-02-11, 13:18
Medlem
kolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Jag menar faktiskt ingenting Vill bara känna till dina egna teorier eftersom du känner dig själv bäst. Du kanske är för intresserad då? Glöm allt du sett på Hitch. Det där med ett lyssnande öra biter inte på tjejer i din ålder. Nån farbror Sven typ. Gå med hakan upp i vädret bara, så kommer de samlas under den.
Jo, men tjejer i min ålder är rätt ytliga också så om man ser alldaglig ut och inte vrålsnygg så är intressant ens enda kvalité på sätt och vis. Är ungf så jag ser på det iaf.
Citera
2011-02-11, 13:34
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Jo, men tjejer i min ålder är rätt ytliga också så om man ser alldaglig ut och inte vrålsnygg så är intressant ens enda kvalité på sätt och vis. Är ungf så jag ser på det iaf.

Det är stor skillnad på att vara intresserad och att vara intressant. Skulle nog säga att det är varandras motsatser i ditt fall. Tänk på att tjejer alltid har valmöjligheter. Det som intresserar är något de måste kämpa lite för.

Mitt goda råd till dig är att slappna av lite. Girls just wanna have fun är mer än bara en låt. Det är så det ligger till. Så jävla enkelt är det. Filosofiska diskussioner imponerar bara på kemibruden. Du är ytlig, skrattar, skämtar, är vitsig och bekymmersfri (Will Smith). Annars är du naggad av gatan med en miserabel uppväxt, alltid allvarlig, spänd, och brudar är bara ett naturligt inslag i din hustlande vardag (DXM). Kombinera profiler och du blir en Pimp (Xzibit). Just nu är du en Vanilla Ice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in