2011-02-11, 11:12
Medlem
Nu har jag dejtat en kille ett tag och vi har haft sex ett par gånger. Han är hur snäll och gullig som helst och har exakt dom egenskaperna jag vill att min framtida pojvkän ska ha, men han är så fruktansvärt dålig i sängen. Han kommer efter 1 minut och mår väldigt dåligt över det. Jag säger att jag inte bryr mig och att jag tycker om honom ändå och att vi kan fortsätta när han känner sig kåt igen och att han ska sluta stressa upp sig och tänka på det så mycket. Han är varken rytmisk, kan inte slicka och det är jag som tar kommandot hela tiden. Sexakten brukar vara i som sagt 1-2 minuter och jag får aldrig komma.
Jag var attraherad av honom innan vi hade sex men nu känner jag ingen attraktion längre. Vad ska jag göra? Jag kan inte tvinga fram mina känslor och nu har han förälskat sig i mig.
Han är som sagt en jättesnäll och gullig kille och jag skulle absolut inte vilja såra hans känslor på något vis, men hur ska jag lösa den här situationen? Kan ju inte tvinga fram någon attraktion, har gett detta så många försök men det går verkligen inte.
Lämna eller stanna kvar?
Citera
2011-02-11, 11:15
Medlem
Reagan86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruity
Nu har jag dejtat en kille ett tag och vi har haft sex ett par gånger. Han är hur snäll och gullig som helst och har exakt dom egenskaperna jag vill att min framtida pojvkän ska ha, men han är så fruktansvärt dålig i sängen. Han kommer efter 1 minut och mår väldigt dåligt över det. Jag säger att jag inte bryr mig och att jag tycker om honom ändå och att vi kan fortsätta när han känner sig kåt igen och att han ska sluta stressa upp sig och tänka på det så mycket. Han är varken rytmisk, kan inte slicka och det är jag som tar kommandot hela tiden. Sexakten brukar vara i som sagt 1-2 minuter och jag får aldrig komma.
Jag var attraherad av honom innan vi hade sex men nu känner jag ingen attraktion längre. Vad ska jag göra? Jag kan inte tvinga fram mina känslor och nu har han förälskat sig i mig.
Han är som sagt en jättesnäll och gullig kille och jag skulle absolut inte vilja såra hans känslor på något vis, men hur ska jag lösa den här situationen? Kan ju inte tvinga fram någon attraktion, har gett detta så många försök men det går verkligen inte.
Lämna eller stanna kvar?

jag tycker du ska lära upp han.
Citera
2011-02-11, 11:15
Medlem
Försök lära upp honom så gott det går, alt. vänta en period och se efter om det blir bättre. Om du känner att samlaget är såpass viktigt antar jag att du bör gå vidare.
Citera
2011-02-11, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reagan86
jag tycker du ska lära upp han.

Jag lovar, har verkligen försökt att göra det. Har berättat vad jag tänder på och tycker om i sängen, har visat hur han ska pulla mig och vilka känsliga punkter jag har osv men han kan verkligen inte.
Citera
2011-02-11, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junip
Försök lära upp honom så gott det går, alt. vänta en period och se efter om det blir bättre. Om du känner att samlaget är såpass viktigt antar jag att du bör gå vidare.

Men asså jag har verkligen försökt att göra det, har gett honom tips osv men jag känner inte ens ett sug efter att gå ner på honom längre och när vi har sex så ligger jag mest och kopplar bort. Det är ju verkligen något fel då.
Citera
2011-02-11, 11:21
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Äh, ta det lugnt. Han kommer inte komma efter 1-2min för all framtid, vänta någon månad så är sexet inte lika spännande och han kommer hålla på längre än han egentligen vill och orkar bara för att lyckas komma

Citat:
Ursprungligen postat av fruity
Jag lovar, har verkligen försökt att göra det. Har berättat vad jag tänder på och tycker om i sängen, har visat hur han ska pulla mig och vilka känsliga punkter jag har osv men han kan verkligen inte.

"Verkligen försökt"

Ni har haft sex ett par gånger. Kom igen. Även om det tar flera månader så är det ingen tid om du gillar killen.
Citera
2011-02-11, 11:22
Medlem
laceys avatar
Jag tycker att han borde tillfredsställa dig först, leka mig dig ganska mycket, innan ni kör in och ut grejen då han kommer så pass tidigt.

Jag hade samma problem som du, jag träffade en magisk kille, perfekt på alla vis, verkligen perfekt, men han var usel på att kyssas och ha sex, jag gav honom x antal chanser men mig attraktion till honom blev NOLL, då han åt upp mitt ansikte och var usel i sängen.. tyvärr kände inte jag att han var öppen eller lyhörd för att ändra sig så jag slutade träffa honom och broke his heart. Men hade jag verkligen verkligen dött för honom hade jag inte gett upp på honom så det fanns ju andra svagheter också..

lycka till
Citera
2011-02-11, 11:23
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Det verkar dödfött. Min erfarenhet är att sådant här sällan ändras tyvärr. Ligger hos många och gnager.
Citera
2011-02-11, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Äh, ta det lugnt. Han kommer inte komma efter 1-2min för all framtid, vänta någon månad så är sexet inte lika spännande och han kommer hålla på längre än han egentligen vill och orkar bara för att lyckas komma

"Verkligen försökt"

Ni har haft sex ett par gånger. Kom igen. Även om det tar flera månader så är det ingen tid om du gillar killen.

Saken är den att han tycker om mig mer än vad jag tycker om honom. Jag är inte kär i honom. Så vore det inte en lättare lösning om jag väljer att gå och istället hitta någon jag är kär i som jag har superbra sex med :P? rätta mig om jag har fel.
Citera
2011-02-11, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacey
Jag tycker att han borde tillfredsställa dig först, leka mig dig ganska mycket, innan ni kör in och ut grejen då han kommer så pass tidigt.

Jag hade samma problem som du, jag träffade en magisk kille, perfekt på alla vis, verkligen perfekt, men han var usel på att kyssas och ha sex, jag gav honom x antal chanser men mig attraktion till honom blev NOLL, då han åt upp mitt ansikte och var usel i sängen.. tyvärr kände inte jag att han var öppen eller lyhörd för att ändra sig så jag slutade träffa honom och broke his heart. Men hade jag verkligen verkligen dött för honom hade jag inte gett upp på honom så det fanns ju andra svagheter också..

lycka till

Hahahaha jag känner igen det där. Träffade en kille en gång i tiden. Han stoppade nästan in hela sin näsa i min mun när han skulle "kyssa" mig. Hahahaha.
Nej men jag dör verkligen inte för den här killen. Jag börjar t o m irritera mig på småsaker hos honom men försöker bortse från det hela tiden. Tycker mest synd om honom.
Citera
2011-02-11, 11:34
Medlem
Tiberius.s avatar
Nu får damen i fråga allt ta och skärpa sig...

Dina åsikter stärker bara fördomarna om att ni kvinnor är ytliga och sexfixerade sliddjur helt utan sociala färdigheter förutom att lägga er på rygg och sära på benen...

Ge killen en chans och låt ert sexliv utvecklas och bli bättre med tiden, passa på att njut av din pojkväns andra egenskaper, lär känna killen på djupet istället för att låta dig styras av din pubertala och romantiserade bild av hur ett samlag egentligen skall gå till...

Uppfyller din pojkvän alla övriga kriterier så finns det inget anledning att lämna honom...

Kom ihåg, Rom byggdes inte på en dag...

/ Dr Tiberius
Citera
2011-02-11, 11:38
Medlem
Cerises avatar
Det är därför man ska ligga med honom innan man blir tillsammans. Man ska inte köpa grisen i säcken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in