2011-02-10, 14:59
Medlem
det händer inget när jag försöker använda ctrl eller shift öht, vad kan jag ha gjort o hur återställer jag detta
Citera
2011-02-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Only_Me
det händer inget när jag försöker använda ctrl eller shift öht, vad kan jag ha gjort o hur återställer jag detta

Inget som ska hända när du bara andvänder dom. pröva klicka ctr+alt+del

eller ctrl+shift+esc

så ser du
Citera
2011-02-10, 18:09
Medlem
Det skulle var till hjälp om du kunde beskriva din redan idiotiska tråd med att kanske säga vad är det du ska/har fått upp när du har tryckt ner ctrl och shift. Du menar inte aktivitetshanteraren (ctrl+shift+esc?)
Citera
2011-02-11, 15:33
Medlem
Jag menar att det inte går att använda dom knapparna öht i något samband, t.ex ctrl+v eller när man ska göra stora bokstäver.
Just nu använder jag ett annat tangetbord, det är min trådlösa tangentbord som strular
Citera
2011-02-11, 19:26
Medlem
christerys avatar
Koppla in allt före du startar datorn, men innan dess avinstallera allt med ditt "gamla" tangentbord som inte funkar och dra hem nya drivare till det OS du använder.

När du nu kopplar in med trödlöst och den "förhoppningsvis" hittar ny hårdvara så peka ut drivisarna du tankat och packat upp enligt instruktionerna så finns det hopp.

Lite svårt att sia, om jag frågar "varför passar inte mina vinterdäck." så är det inte helt enkelt att svara på heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in