• 2
  • 3
2004-08-27, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scar
Öhm, har du inte slutbetyg från gymnasieskolan?

Har samlat betygsdokument, vette fan om detta kan benämnas som slutbetyg. Och varför blir du förvånad över att jag inte har nåt slutbetyg?
Citera
2004-08-27, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^morbid^
Har samlat betygsdokument, vette fan om detta kan benämnas som slutbetyg. Och varför blir du förvånad över att jag inte har nåt slutbetyg?

Dåså. Ta reda på om du har läst 2500poäng. Borde gå ändå då du gått på gymnasiet innan. Tja.. eftersom att de flesta går klart gymnasiet..
Citera
2004-08-27, 23:02
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^morbid^

Sök ändå. Jag tror du har mycket stor chans att komma in. Där jag pluggar kommer oftast alla in. Det blir oftast restplatser i alla ämnen. Och du kommer garanterat att komma in där!!!!!!!
Citera
2004-08-29, 13:44
Medlem
Jag ligger 450 p back eller nåt.
Citera
2004-08-29, 20:45
Medlem
miklons avatar
Jag har läst nätverkskurser på NTI, det var nog det slappaste man kan tänka sig, åtminstone om man har minsta fallenhet för datorer. Dessutom var det helt via distans, allt sköttes via nätet.

Edit: Om du är under 20 har du rätt att gå i det vanliga gymnasiet. Det är väl därför Stockholms Stad har en sån regel, för att de vill hindra folk från att hoppa av gymnasiet för att sen läsa på komvux.
Citera
2004-08-30, 13:06
Medlem
Fick inte gå gymnasiet nå mer, fitterna sa att man behövde en VÄLDIGT speciell anledning.

Snacka me en snubbe som sa att just distanskurserna kostar massa pengar att gå, detta kan väl inte stämma?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in