2011-02-17, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
När man kollar på alla Rockefellers som har dött verkar flesta har fyllt nära 100 års åldern! Dom verkar leva länge men det är väl deras mål att hålla sig levande så länge så möjligt så deras plan kan gå till fullo
Av de Rockefellers som listas på Wikipedia (och som inte fortfarande lever) blev medellivslängden 73 år. Tar man bort den person som förolyckades ung blir medellivslängden på återstående 77 år. Ganska genomsnittligt, tycker jag.
Och långt ifrån 100 år.
Citera
2011-02-18, 00:16
Medlem
Misantrops avatar
Citat:
Är alla dessa miljoner männsikor också med i konspirationen?

Långt ifrån alla, men många.
De flesta långt ner i pyramiden verkar inte medvetna om att de tillhör "rätt" blodlinje, de som sitter i toppen verkar dock ha full koll. De för antagligen avelsträd/stamträd.

Det handlar om "rent blod". Darwinsläkten var del av blodslinjen. Men de fick nog lite för rent blod i sin familj.

http://www.nytimes.com/2010/05/04/science/04darwin.html

Charles Darwins bidrag till hela specktaklet var The Origin of Species. En teori som inte stämmer och den stor del av den felinformation som ger oss en falsk bild av världen.

Dessa famijer drar sitt strå till stacken politiskt, vetenskapligt, religöst, ekonomiskt eller vad det kan vara.

Jag kanske bara sitter och svamlar och ljuger eller så är jag en galning eller så har jag rätt.

Men tills du har kollat upp det själv så kan du aldrig veta.
Citera
2011-02-20, 10:10
Medlem
http://video.google.com/videoplay?do...3830426590918#
Hel interljuv 1 timma lång med Aaron Russo. Avslöjar allt! Och Fredrik Reinfeldt sammarbetar med denna djävul... Så kallad Bilderberggruppen

Det är så tråkigt att se att de pågår.. Trodde aldrig jag skulle bli såhär besviken när jag var mindre trodde jag bodde i ett land med frihet osv men det är motbevisat

Det spelar ingen roll om vänstern eller högern vinner... Den är styrd av wallenberg(sverige) som USAs politik båda vingarna är styrda av federal reserve.

Majoriteten av svenska befolkning ser terrorister och kriminella som ett hot för oss men det är egentligen våra ledare som är hotet! Terroism är bara påhittat. Dessa självsmordbombar som var i Stockholm fick mig att fundera till eftersom EN dag efter så började de diskuteras i regeringens rum om nya lagar som tar bort från frihet ännu mer men skall vara bra för att få bort terrorism... Men förvånar mig inte alls om det är maktfulla människor som står bakom dessa bombningar som ska styrka deras agenda och planen

Hopplöst
Citera
2011-02-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop
Långt ifrån alla, men många.
De flesta långt ner i pyramiden verkar inte medvetna om att de tillhör "rätt" blodlinje, de som sitter i toppen verkar dock ha full koll. De för antagligen avelsträd/stamträd.

Det handlar om "rent blod". Darwinsläkten var del av blodslinjen. Men de fick nog lite för rent blod i sin familj.

http://www.nytimes.com/2010/05/04/science/04darwin.html

Charles Darwins bidrag till hela specktaklet var The Origin of Species. En teori som inte stämmer och den stor del av den felinformation som ger oss en falsk bild av världen.

Dessa famijer drar sitt strå till stacken politiskt, vetenskapligt, religöst, ekonomiskt eller vad det kan vara.

Jag kanske bara sitter och svamlar och ljuger eller så är jag en galning eller så har jag rätt.

Var Darwin besläktad med Rockefeller?
Citera
2011-02-23, 15:27
Medlem
at1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Hej eftersom jag har börjat vakna upp vad vår värld går igenom för skit av ca 100 personer som styr nästan hela världen genom bank system osv

Läste om David Rockafeller för han är med bilderberg gruppen som Fredrik Reinfeldt vår stats minister. Blev genast orolig när jag läste om dom varför dom håller allt så topp hemligt för allmänheten

Det är sant, men du glömmer inte Rothchild familjen nu va? dem är väll högsta hönset.. bank of England,Tyskland,Frankrike,USA! juste Mona salin har osså varit på Bilderberg grupps möte.. Alex Jones har ju filmat en massa just om detta, sök upp det

Edit: var inte Rockefella familjen en olje-familj från början?
Citera
2011-02-23, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seilon
En tecknad film om hur eliter som Rockefeller tagit kontroll över världens penningmängd: http://www.youtube.com/watch?v=ZPWH5TlbloU

Kunglig film!
Citera
2011-02-23, 23:36
Medlem
wannbees avatar
Rothchilds måste ju dock vara större än Rockefeller?
Citera
2011-02-24, 18:49
Medlem
Hail_Satans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misantrop
Om du ens krävde hälften av den bevisbördan av dina egna argument som du kräver av andras motargument så skulle du aldrig ens skrivit första ordet.
Citera
2011-03-20, 22:27
Medlem
jay-z rappar i någon av sina texter att han är en "rockafellah" någon som kan bekräfta?
verkar inte helt otroligt med tanke på hans påstådda illuminati inblandning.
Citera
2011-06-04, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Jag kan meddela dig om att det hålls åtskilliga "hemliga möten" på precis alla nivåer i samhället! Varför anser du att du ska ha insikt i allting?
Att Fredrik Reinfeld, Carl Bildt etc blivit inbjudna till dessa möten är väl egentligen inte så konstigt? Många av världens ledare, både politiskt och ekonomiskt, träffas och diskuterar aktuella frågor. Känns rätt sunt om du frågar mig!

Sen det här med att de är så ofantligt rika, och äger så ofantligt mycket. Ja, vad finns det att diskutera där egentligen? Ska de ge bort sina investeringar och pengar till staten bara för att? Skulle du göra det?

Visst kan jag hålla med om att det är sjukt vilken makt de besitter, men vi har ju satt spelreglerna, och så länge de följer dem så är det bara att spela med! Vid övertramp skall de självklart beivras, men att hålla hemliga möten är knappast något olagligt!

Jag förstår dig inte riktigt här. Det är väll ingen som anser att alla människor ska ha insikt i precis allt, men när det handlar om de som leder ett helt land borde väll vi "vanliga" åtminstonde få veta vad som diskuteras. Jag föreslår inte någon form av total övervakning av mötena, men någon form av information borde vi väll få ta del av?

Det finns väldigt mycket att diskutera när det gäller de som är så ofantligt rika och äger så ofantligt mycket. De äger ju redan staten (kan man i stort sätt anta), och det handlar ju knappast om att "ge bort sina pengar", utan om vad de väljer att använda pengarna till. Utveckling av energi eller av vapen? Går pengarna till krig eller fred? Mat eller svält?

Förstår inte heller vad du menar med att det är "vi" som har satt spelreglerna. Hur menar du att du var med och bestämde att de har rätten att bomba länder och döda människor, bara för att de har "spelet vårat spels regler"? Hur bestämde "vi" dessa regler? Syftar du på att vi lever i en demokrati och kan påverka vad som händer runt omkring oss? Utveckla gärna.
Citera
2011-09-18, 20:32
Medlem
Homelands avatar
David Rockefeller är idag 96 år gammal. Undrar ifall det beror på bra gener eller att de har de bästa läkarna i världen som håller dom friska. I alla fall, Rothschild är den störste liraren i gamet då självaste Israel ägs av familjen. (Ägs bokstavligen i deras namn)
Citera
2011-09-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homeland
David Rockefeller är idag 96 år gammal. Undrar ifall det beror på bra gener eller att de har de bästa läkarna i världen som håller dom friska. I alla fall, Rothschild är den störste liraren i gamet då självaste Israel ägs av familjen. (Ägs bokstavligen i deras namn)

Läser detta inlägg om och om igen och skrattar för mig själv..

Du är så säker på din sak! Kan säga att du är HELT ute och cyklar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in