2010-01-20, 18:27
Medlem
UPDATE: En Flashback-app finns nu tillgänglig på Android Market, läs mer här: Flashbackapplikation för Android [Nu på Market]

//Moderator

Fick en tanke om hur najs det skulle vara om Flashback skulle finnas som en applikation på iPhone. Hur galet najs skulle det inte vara att bara gå in på "Flashback appen" logga in och skriva en tripprapport medans man är ute och trippar eller när man bara sitter på lektionen och vill softa på flashback?

Flashback anpassat till iPhonen och lätt hanterat från iPhonen helt enkelt. Ingen reklam osv.

Läste lite i den här tråden https://www.flashback.org/showthread.php?t=968513

Har dock inte testat det som Big_Bite skrev https://www.flashback.org/showpost....04&postcount=4

Tror ni det fungerar? Någon här som kanske kan göra en Flashback applikation? Eller vad tror ni?

Peace
Senast redigerad av Arbetarbroder 2011-12-09 kl. 21:16.
Citera
2010-01-20, 18:33
Medlem
derbicoolings avatar
Gå in på flashback.info sedan klicka på + och lägg till på hemskärmen då kommer flashback ligga där ungefär som en app

Och reklam lite ser du fast inte de som har flash
Citera
2010-01-20, 18:35
Medlem
Okej, ska testa det nu!

Edit: Det funka ju bra, men det jag ute efter att det skulle vara anpassat till iPhone som tex Facebooks app Men detta funkar ju tills någon fixar en "riktig" app (om det nu skulle hända ). Jag ser också reklamen om någon skulle vilja veta.
Senast redigerad av markous 2010-01-20 kl. 18:41.
Citera
2010-01-20, 18:42
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markous
Okej, ska testa det nu!

Edit: Det funka ju bra, men det jag ute efter att det skulle vara anpassat till iPhone som tex Facebooks app Men detta funkar ju tills någon fixar en "riktig" app (om det nu skulle hända ). Jag ser också reklamen om någon skulle vilja veta.

Jo, har frågat efter en design anpassad till mobiltelefoner i flera år nu. Det är ju inte direkt svårt att fixa, och jag vet att en stor mängd forum där ute har perfekta layouter som kopplas på när man går in via mobilen. Önskar att FB också kunde göra det någon gång.
Citera
2010-01-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormfire
Jo, har frågat efter en design anpassad till mobiltelefoner i flera år nu. Det är ju inte direkt svårt att fixa, och jag vet att en stor mängd forum där ute har perfekta layouter som kopplas på när man går in via mobilen. Önskar att FB också kunde göra det någon gång.

Ja exakt, det vore hur soft som helst! Kanske starta nån lista där alla som vill ha en Flashback app kan "signa".
Citera
2010-01-20, 18:54
Medlem
Teknistmajjans avatar
Hur skulle det vara om listan istället avsåg en mobilvänlig version av flashback och inte en unik iPhone applikation. Det finns många som inte använder just iPhonen.

Dock ja, en mobilversion vore guld värd.
Citera
2010-01-20, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teknistmajjan
Hur skulle det vara om listan istället avsåg en mobilvänlig version av flashback och inte en unik iPhone applikation. Det finns många som inte använder just iPhonen.

Det är sant
Citera
2010-01-20, 19:10
Medlem
Stormfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teknistmajjan

Ge mig listan så skriver jag på direkt!
Citera
2010-01-20, 20:12
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markous
Fick en tanke om hur najs det skulle vara om Flashback skulle finnas som en applikation på iPhone. Hur galet najs skulle det inte vara att bara gå in på "Flashback appen" logga in och skriva en tripprapport medans man är ute och trippar eller när man bara sitter på lektionen och vill softa på flashback?

Flashback anpassat till iPhonen och lätt hanterat från iPhonen helt enkelt. Ingen reklam osv.

Läste lite i den här tråden https://www.flashback.org/showthread.php?t=968513

Har dock inte testat det som Big_Bite skrev https://www.flashback.org/showpost.php?p=17909304&postcount=4

Tror ni det fungerar? Någon här som kanske kan göra en Flashback applikation? Eller vad tror ni?

Peace
Fortsätt i den tråden.
Låst.
/MOD
Citera
2011-02-09, 01:03
Medlem
Peer2Peers avatar
Flashback App till Android och iPhone!

Det är vad jag söker! Fick precis en grym idé, i alla fall enligt mig själv
En Flashback app det är precis vad som behövs!
Fatta va najs att kunna se Nya Ämnen eller Populära Ämnen direkt i luren

Någon som kan fixa en sådan?
Citera
2011-02-09, 01:06
Medlem
Gh0steds avatar
Duger det inte att bara surfa genom safari? Det gör jag och kan inte säga att det inte fyller mina behov.
Citera
2011-02-09, 01:07
Bannlyst
Novis på detta men måste man ha appar till allt på de såkallde smarta telefonerna?
Går det inte att bara surfa på som på en dator eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in