2011-02-08, 22:37
Medlem
zigenarpacks avatar
Spiken i kistan? Definitivt.
Betalar du skatt i Malmö? Läs då detta:
http://politisktinkorrekt.info/2011/02/08/malmo-stads-budget-2011-las-och-begrunda/#more-76855
http://www.malmo.se/download/18.2d03134212cf2b7c00b800036719/MS_MSE_BUDGET_2011_FINAL.pdf

Jag bor i regionen och skulle inte för mitt liv betala skatt i denna jävla negerkommun! Ni som kan, fly av principskäl för helvete. Ni jobbar och slavar och vem får pengarna, ja inte du själv, dina barn och dina föräldrar i alla fall.
Citera
2011-02-08, 22:46
Medlem
heretic_bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zigenarpack
http://politisktinkorrekt.info/2011/02/08/malmo-stads-budget-2011-las-och-begrunda/#more-76855
http://www.malmo.se/download/18.2d03134212cf2b7c00b800036719/MS_MSE_BUDGET_2011_FINAL.pdf

Jag bor i regionen och skulle inte för mitt liv betala skatt i denna jävla negerkommun! Ni som kan, fly av principskäl för helvete. Ni jobbar och slavar och vem får pengarna, ja inte du själv, dina barn och dina föräldrar i alla fall.

våra skattepengar går till dessa illaluktande jävla kräk, även kallade invandrare. de lever som djur, pissar på sverige och svenskarna, har ett sjukt temperament, en grymt låg IQ, men ändå, ändå ska de ha samma rättigheter som oss rumsrena vettiga människor, detta är skam, jag gråter på insidan fast att jag försöker vara hård utåt. när ska dessa djur stoppas från att komma hit och föröka sig och uttnyttja upp alla våra resurser? jag är så jävla ledsen..
Citera
2011-02-08, 22:52
Medlem
Tråknicks avatar
Vad ska vi diskutera? Om det är spiken i kistan eller inte? I sådant fall nej, jag kommer fortsätta betala skatt men framförallt kommer inte pengarna till det som avhandlas i artikeln från min plånbok utan från andra, mer välbeställda kommuner.

What else? Tycker det är synd att PI tar in så dåligt skrivna texter, andemeningen i denna artikel hade kommit fram mycket mer effektivt om den varit mer (till synes)opartiskt skriven och inte lika raljant. Detta liknar mer gammalt kärringgagg från Skånepartiets närradio.
Citera
2011-02-08, 22:57
Medlem
FrozenFists avatar
Nu förstår ni hur invandrarna känner sig, när de tvingas betala skatt som NI tar del av! Ni som bara sitter och klagar på flashback 24/7.
Citera
2011-02-08, 22:59
Medlem
Gudskelov skattar jag i Danmark.

Undrar hur länge spökskeppet Malmö kommer att flyta? Många med jobb flyttar ut. Många utan jobb flyttar in.

Även med de kommunala "utjämningsbidragen" blir den kommunala servicen sämre hela tiden. Undrar vad som krävs för att någon ska fundera ett varv extra?

Eller; haha. Det kommer ju aldrig att hända. Har nog druckit för mycket kaffe idag som ens tänkte i de banorna. Det riktigt intressanta är ju egentligen hur agendan ser ut och vems agenda som körs i just Malmö.

.
Citera
2011-02-08, 23:00
Bannlyst
Citat:

De flesta flyttar från Malmö när de kan. Det är ju för hög kriminalitet och skatt. Även PK-människor flyttar när de kan. Malmö kommun har ju till och med klagat att folk flyttar till t.ex. Vellinge men ändå jobbar i Malmö (hörde det i samband med flyktingincidenten).
Citera
2011-02-08, 23:01
Medlem
zigenarpacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tråknick
Vad ska vi diskutera?
Malmös budget 2011?

Citat:
...jag kommer fortsätta betala skatt men framförallt kommer inte pengarna till det som avhandlas i artikeln från min plånbok utan från andra, mer välbeställda kommuner.
Måste vara skönt att anse sig ha rätt till andra människors pengar. Andra människors ihoparbetade pengar.

Citat:
What else? Tycker det är synd att PI tar in så dåligt skrivna texter, andemeningen i denna artikel hade kommit fram mycket mer effektivt om den varit mer (till synes)opartiskt skriven och inte lika raljant. Detta liknar mer gammalt kärringgagg från Skånepartiets närradio.
En slags strategisk textanalys av en låglönekommunist? Suck...
Citera
2011-02-08, 23:01
Medlem
Som sagt.. Malmö är en förlorad stad. Den är belägrad av landsförrädare och kulturberikare och svenskarna blir färre och färre. Dra nu lärdom av Malmö och försök att förstå att resten av Sveriges städer kommer se ut som Malmö om inte invandringspolitiken förändras.. Det är ingen lögn eller överdriven beskrivning av läget utan det kommer bli så som jag beskriver om den sjuka invandringspolitiken får fortsätta på samma sätt. Nu gäller det för oss invandringskritiker att kämpa tillsammans och vända opinionen och få med oss så många som möjligt så att detta vansinne stoppas... Det gäller liv och död.. Det gäller Sveriges framtida välmående som nation.
Citera
2011-02-08, 23:04
Medlem
Det förekommer diskriminering i den där broschyren ihop med allt det andra vedervärdiga tramset.

Citat:
Mångkulturell och språklig kompetens är av värde för att öka servicen till Malmöborna. Vi ska därför sträva efter att öka rekryteringen av medarbetare med annan etnisk bakgrund än svensk.

Vi vill att alla arbetsplatser ska präglas av mångfald och jämställdhet. Mångkulturell och språklig kompetens är av värde för att servicen ska kunna motsvara Malmö-bornas behov. Vi ska därför fortsätta att sträva efter att på alla nivåer öka rekryteringen av medarbetare med annan etnisk bakgrund än svensk.
Helt ofattbart...

Gott folk, sprid det dokumentet, och PI-länken, men först och främst dokumentet så får de se förstahandsinformationen. Det här är så floskulöst och svenskfientligt ihoprafsat att man nästan börjar tro att det är ett rop på hjälp. De försöker bygga upp ett korthus i en orkan. Anledningen till att man kan betrakta det här som en aktion till ökat SD-stöd är just p.g.a. hur klantigt skrivet det är, man ljuger ju om Malmöbornas tillvaro, samtidigt som man urinerar dem i ansiktet.

Sprid denna publikation som tyvärr, åh tyvärr, är daterad till februari 2011, publicerad i Sverige - ett land med kurs mot avgrunden.
Citera
2011-02-08, 23:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Richard3Smalls
Detta kommer att fortsätta tills en "svensk patriot" gör "något" som "eventuellt" kommer att kosta honom några år.
Ja det fortsätter väl ändå...? Tänkte på han... Peter Mangs ja! Det var väl i Malmö? Men jag tror inte mycket förändras fast han åkt fast. Jo, kanske laserturken kommer att ta hans efternamn o klippa han thung...
Citera
2011-02-08, 23:12
Medlem
TheRestrainers avatar
Malmö stad får 4 miljarder i bidrag.
Citera
2011-02-08, 23:13
Medlem
Tråknicks avatar
Citat:
Malmös budget 2011?

Finns många prioriteringar som tas upp i den artikeln som man kan diskutera men ditt förstainlägg inbjuder knappast till något sådant.

Citat:
Måste vara skönt att anse sig ha rätt till andra människors pengar. Andra människors ihoparbetade pengar.

Jag vet inte om du avser mig med ovanstående, om du gör det får du precisera var jag menar att jag har rätt till andra människors pengar.

Citat:
En slags strategisk textanalys av en låglönekommunist? Suck...
Menar du att jag är en kommunist eller att den presumtiva författaren jag föreslår till artikeln skulle vara det? Min poäng var iallafall att man hade kunnat föra fram meningen i den artikeln på ett mycket mer effektivt sätt. PI skjuter sig alldeles för mycket i foten med att ta in den typen av kvalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in