2011-02-08, 20:39
Medlem
urskta min svenska!!!!

jag instalerade windows 7 ultimate 32 bit hromdan och nr trycker upp internet s r den jvligt sl den har alldrig varit sdan innan....nn som vet vad det kan vara som segar ner internet har testat firefox,IE,google chrome har jag nu och samma resultat p alla varje gng jag ska in p en ny sida s tar det sdan jvla tid innan man kommer in s undrar lite om det kan vara fel p just den windows 7 jag har funderar nmligen p att fixa en helt ren kopia av windows 7 dr ingen ndrat p den.....
Citera
2011-02-08, 20:42
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exztraan
urskta min svenska!!!!

jag instalerade windows 7 ultimate 32 bit hromdan och nr trycker upp internet s r den jvligt sl den har alldrig varit sdan innan....nn som vet vad det kan vara som segar ner internet har testat firefox,IE,google chrome har jag nu och samma resultat p alla varje gng jag ska in p en ny sida s tar det sdan jvla tid innan man kommer in s undrar lite om det kan vara fel p just den windows 7 jag har funderar nmligen p att fixa en helt ren kopia av windows 7 dr ingen ndrat p den.....

Har du installerat grafikdrivrutinerna? Har man inte gjort det s kan det ge intrycket av att allting gr segt och r lite efter.
Citera
2011-02-08, 20:43
Medlem
DollarMakers avatar
sg bara inte att du har olika antivirusprogram.
Citera
2011-02-08, 20:44
Medlem
Har du en crackad/ndrad version s har du ju inte en susning om all skit som kan ligga och stra?
Citera
2011-02-08, 20:50
Medlem
laddar ner grafik korst drivrutiner nu s fr instalera dom igen och se
Citera
2011-02-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trygga Räkan
Har du en crackad/ndrad version s har du ju inte en susning om all skit som kan ligga och stra?

ne tror det va en kopia av en ren windows 7 skiva
Citera
2011-02-08, 21:05
Medlem
Uppdatera dina drivrutiner fr samtliga komponenter i din dator.
Kr diskrensning.
Radera all webbhistorik.
Se till att bara ha ett virusprogram uppe.
Se till att bara ha en brandvgg uppe.

Och om det r som du sger att du kr med en tankad versionen av Windows, s r det garanterat att du upplever lite fryslag och buggar.
Citera
2011-02-08, 21:53
Medlem
verkar ha lst sig nu laddade ner drivrutiner direkt frn gainward i stllet fr o anvnda skivan s det funkar mycket bttre nu:P tack fr alla tips och s,,,men ska gra s att jag ska hitta en svensk och helt ren windows 7 som alldrig blivit pillad eller s...men tack fr hjlpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in