2011-02-08, 20:39
Medlem
ursäkta min svenska!!!!

jag instalerade windows 7 ultimate 32 bit häromdan och när trycker upp internet så är den jävligt slö den har alldrig varit sådan innan....nån som vet vad det kan vara som segar ner internet har testat firefox,IE,google chrome har jag nu och samma resultat på alla varje gång jag ska in på en ny sida så tar det sådan jävla tid innan man kommer in så undrar lite om det kan vara fel på just den windows 7 jag har funderar nämligen på att fixa en helt ren kopia av windows 7 där ingen ändrat på den.....
Citera
2011-02-08, 20:42
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exztraan
ursäkta min svenska!!!!

jag instalerade windows 7 ultimate 32 bit häromdan och när trycker upp internet så är den jävligt slö den har alldrig varit sådan innan....nån som vet vad det kan vara som segar ner internet har testat firefox,IE,google chrome har jag nu och samma resultat på alla varje gång jag ska in på en ny sida så tar det sådan jävla tid innan man kommer in så undrar lite om det kan vara fel på just den windows 7 jag har funderar nämligen på att fixa en helt ren kopia av windows 7 där ingen ändrat på den.....

Har du installerat grafikdrivrutinerna? Har man inte gjort det så kan det ge intrycket av att allting går segt och är lite efter.
Citera
2011-02-08, 20:43
Medlem
DollarMakers avatar
säg bara inte att du har olika antivirusprogram.
Citera
2011-02-08, 20:44
Medlem
Har du en crackad/ändrad version så har du ju inte en susning om all skit som kan ligga och störa?
Citera
2011-02-08, 20:50
Medlem
laddar ner grafik korst drivrutiner nu så får instalera dom igen och se
Citera
2011-02-08, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trygga Räkan
Har du en crackad/ändrad version så har du ju inte en susning om all skit som kan ligga och störa?

ne tror det va en kopia av en ren windows 7 skiva
Citera
2011-02-08, 21:05
Medlem
Uppdatera dina drivrutiner för samtliga komponenter i din dator.
Kör diskrensning.
Radera all webbhistorik.
Se till att bara ha ett virusprogram uppe.
Se till att bara ha en brandvägg uppe.

Och om det är som du säger att du kör med en tankad versionen av Windows, så är det garanterat att du upplever lite fryslag och buggar.
Citera
2011-02-08, 21:53
Medlem
verkar ha löst sig nu laddade ner drivrutiner direkt från gainward i stället för o använda skivan så det funkar mycket bättre nu:P tack för alla tips och så,,,men ska göra så att jag ska hitta en svensk och helt ren windows 7 som alldrig blivit pillad eller så...men tack för hjälpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in