2011-02-08, 20:07
Medlem
Tja. Jag har kollat kontrollpanelen men hittar inte den inställningen. kanske inte finns? Men fick höra av en kompis att det gick.

Det jag letar efter är att, om någon citerar och kommenterat ditt inlägg så ska man få veta de! Utan att behöver kolla igenom tråden om någon har gjort det.

Finns det? Vill veta.. tack
Citera
2011-02-08, 20:08
Medlem
danneohs avatar
Längst upp till höger finns det två verktyg (har jag för mig att det är) håll musen över dom så kommer du få upp en lista med alternativ, däribland - "Mina citerade inlägg"
Citera
2011-02-08, 20:09
Medlem
Uppe på skärmen ser du, förhoppningsvis, alla kategorier listade. Bredvid "Om Flashback" så finns det ett par verktyg. Håller du pilen över fliken så rullar det sedan ner en meny och där kan du hitta "Mina citerade inlägg".

Hoppas du hittar!
Citera
2011-02-08, 20:11
Medlem
Längst upp till höger vid skruvmejsel och skiftnyckel ikonen, lägg musen på den. Vänta 1 sekund och sedan kommer en meny upp. Någon av dom ska vara "Mina Citerade Inlägg"

https://www.flashback.org/sok/quote=***********?sp=1&so=d
Annars borde den här länken fungera, byta ut * mot ditt användarnamn.
Citera
2011-02-08, 20:12
Medlem
jaa där ser man! Fan va glad man blev. ni är mysiga i flashback
Citera
2011-03-05, 19:10
Medlem
-Orko-s avatar
Jag testar här då jag inte hittar någon bra tråd!

Hur citerar man ett inlägg från en viss tråd över till en annan tråd?

Låt säga att jag skrivit en sak i tråd 1 som jag vill använda som svar i tråd 2. Jag börjar med att citera en användare som jag ska replikera på i tråd nummer 2, jag trycker därför på citera-knappen men sen vill jag citera in mitt eget inlägg från tråd nummer 1. Hur gör jag detta?
Citera
2011-03-05, 19:12
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Orko-
Jag testar här då jag inte hittar någon bra tråd!

Hur citerar man ett inlägg från en viss tråd över till en annan tråd?

Låt säga att jag skrivit en sak i tråd 1 som jag vill använda som svar i tråd 2. Jag börjar med att citera en användare som jag ska replikera på i tråd nummer 2, jag trycker därför på citera-knappen men sen vill jag citera in mitt eget inlägg från tråd nummer 1. Hur gör jag detta?

Kopiera och klistra in eller så kan du bara länka till ditt eget inlägg.

Om du vill direktlänka ett inlägg så trycker du på siffran till höger i inlägget och kopierar länken uppe i webbläsaren.
Så blir det såhär; https://www.flashback.org/sp29290512
Senast redigerad av .ZoeJane. 2011-03-05 kl. 19:15.
Citera
2011-03-05, 19:25
Medlem
-Orko-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Kopiera och klistra in eller så kan du bara länka till ditt eget inlägg.

Om du vill direktlänka ett inlägg så trycker du på siffran till höger i inlägget och kopierar länken uppe i webbläsaren.
Så blir det såhär; https://www.flashback.org/sp29290512

Tackar ödmjukast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in