Citat:
Ursprungligen postat av mrorbin
Har inte tid att svara på alla inlägg för tillfället. Men jag flyttade lådan så långt ifrån toan som möjligt så började hon kissa/bajsa igen. Bor inte så stort, 38 kvm men det räckte åtminsonde. Första gången jag flyttade lådan så var det till väggen som skiljer toan och vardagsrummet åt.. Och det är antagligen nånting på toaletten hon är rädd för, inte lådan, men ingenting har vält där inne eller så, så kan inte fatta vad som skrämt henne. Men har en teori om att hyresvärden kanske spolat rent rören eller nå, men när dom gör sånt brukar man väl få en lapp.
Jag mår seriöst sjukt dåligt över hur jag reagerade efter jag läst alla svar. Och hade en av dom sämsta dagarna i mitt liv- och tappade fattningen. Ingenting att skylla på men ändå.
Till alla er som skriver att jag ska bli knullad av en neger och pissa eld och annat skit, hon har det väldigt bra här hos mig, det enda hon gör om dagarna är att kela, ligger i knät och kurrar. Så gå och häng er.
Men vad bra att katten går i lådan nu

, du kan ju flytta lådan liiite i taget mot toan sen så ordnar de sig nog. Det är väldigt lätt hänt att djur blir skiträdda och då får man hjälpa dom tillbaka.
ja klart man reagerar hårt om någon tappar fattningen mot djur men de kan hända den bästa.
Men tvätta fläcken i soffan med alosolsprit tror de tom tar bort helt inte bara ytlig lukt.
Annars finns risken de blir kiss där igen.
Ha de bra