• 2
  • 3
2011-02-16, 12:05
Medlem
Mekones avatar
Mellan en och tre timmar skulle jag tippa p, dock minskar suget ngot d jag rker cb (rent), d kan jag vara utan en dag utan problem
Citera
2014-04-03, 00:31
Medlem
[complex]s avatar
4-5 dagar utan nu. Abstinens! Men jag klarar det... Har tobak. Vanlig tobak...
S jag kr p det tills jag orkar handla snus. Dliga vanor. Snusa och cigg. Vill bli fri s man slipper g till butiken och handla snus jmnt.
(En dosa rcker kanske 2-3 dagar bara. Och det kostar i lngden! Vet inte hur mycket jag gr av med ondiga pengar varje r.)

Alt, kpa en hel stock som rcker lnge...

Snus r mycket starkare n cigg och snt. Det mrks efter en 4 dagar, men jag vill bli fri frn tobaks-trsket. Att det ska vara s svrt...
Aldrig testat nikotin-tuggumin nnsin. Skulle kanske fungera istllet... Hade varit sknare och billigare ocks...

Tobak r jvligt beroendeframkallande. Credz till alla er som slutat. Krvs att man verkligen vill d ocks, men det r sknt att slippa g till butik enbart fr tobak...

Man kanske borde se hur lnge man klarar sig. En vecka eller s...

Sen kanske 2. Men det skulle bli svrt tror jag.. Utan nikotin-tuggummin. Tror jag aldrig varit utan snus i mer n en vecka sen jag brjade snusa... Och det hnder aldrig.. Gott med snus.
Senast redigerad av [complex] 2014-04-03 kl. 00:38.
Citera
2014-04-03, 12:03
Medlem
lavies avatar
typ 2 timmar kanske, sen blir jag rastls. P bakfyllan gr cigg dremot oftast fetbort, och om jag mot alla odds nd tvingar i mig ngra bloss s blir jag sjukt yr i skallen, och vill bara f g och svimma i ett hrn nnstans.. inte s najs

N, nu ska jag rka bara fr de.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in