4-5 dagar utan nu. Abstinens! Men jag klarar det... Har tobak. Vanlig tobak...
S jag kr p det tills jag orkar handla snus. Dliga vanor. Snusa och cigg. Vill bli fri s man slipper g till butiken och handla snus jmnt.
(En dosa rcker kanske 2-3 dagar bara. Och det kostar i lngden! Vet inte hur mycket jag gr av med ondiga pengar varje r.)
Alt, kpa en hel stock som rcker lnge...
Snus r mycket starkare n cigg och snt. Det mrks efter en 4 dagar, men jag vill bli fri frn tobaks-trsket. Att det ska vara s svrt...
Aldrig testat nikotin-tuggumin nnsin. Skulle kanske fungera istllet... Hade varit sknare och billigare ocks...
Tobak r jvligt beroendeframkallande. Credz till alla er som slutat. Krvs att man verkligen vill d ocks, men det r sknt att slippa g till butik enbart fr tobak...
Man kanske borde se hur lnge man klarar sig. En vecka eller s...
Sen kanske 2. Men det skulle bli svrt tror jag.. Utan nikotin-tuggummin. Tror jag aldrig varit utan snus i mer n en vecka sen jag brjade snusa... Och det hnder aldrig.. Gott med snus.
Senast redigerad av [complex] 2014-04-03 kl. 00:38.
typ 2 timmar kanske, sen blir jag rastls. P bakfyllan gr cigg dremot oftast fetbort, och om jag mot alla odds nd tvingar i mig ngra bloss s blir jag sjukt yr i skallen, och vill bara f g och svimma i ett hrn nnstans.. inte s najs
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!